علم و تکنولوژی

معرفی GoPro Quik؛ برترین اپلیکیشن تدوین اتوماتیک ویدیو

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن GoPro Quik می پردازیم که یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین نرم افزار های ویرایش و تدوین ویدیو است.

21 اردیبهشت 1401

با وردپرس چه کارهایی می توان انجام داد؟

اگر با وردپرس آشنایی ندارید می توان حدس زد که داشتن سایت یا طراحی آن را یک موضوع سخت و پیچیده می دانید! اما اگر وردپرس را بشناسید راه اندازی و طراحی سایت برای شما کاری نخواهد داشت.

16 اردیبهشت 1401

اومیکرون قربانیان خود را از سنین پایین تر انتخاب می نماید

دبیر بورد ایمنی شناسی کشور و عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با بیان اینکه اگر دو تا سه هفته بتوانیم مدیریت درستی اعمال کنیم، بیشتر می تواند در کنترل اپیدمی به ما یاری کند، گفت: بعلاوه اگر مردم مراعات نمایند تا این مرحله که مرحله طوفانی ابتلا است...

14 اردیبهشت 1401

ساخت این ابررایانه بخشی از برنامه های متاورس است

به گزارش خبرنگاران به نقل از انتخاب مارک زاکربرگ خاطرنشان کرد که امپراتوری شبکه های اجتماعی او در حال ساختن چیزی است که وی ادعا می نماید سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی دنیا به عنوان بخشی از برنامه های ساخت متاورس مجازی است.

14 اردیبهشت 1401

14 قدرت ویژه مرد عنکبوتی و تشریح هر کدام

مرد عنکبوتی از اولین حضور و معرفی اش که سال 1962 بود تا الان، یک شخصیت به شدت معروف و محبوب به حساب می آمد که دل بی شمار طرفدار را در سراسر دنیا به دست آورده بود. او ستاره چندین فیلم، بی شمار سریال انیمیشنی، هزاران کمیک بوک، و حتی یک نمایش موزیکال برادوی است....

13 اردیبهشت 1401

حضور دانشگاه آزاد اسلامی در فراخوان ط رح های مشترک ایران و ترکیه

در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه قرارداد های برون دانشگاهی بین المللی، فراخوان ط رح های مشترک ایران و ترکیه تحت عنوان فراخوان شمس تبریزی اعلام شد.

10 اردیبهشت 1401

کوله پشتی سازگار با محیط زیست که به طور کامل بازیافت می گردد

یک شرکت آلمانی، نوعی کوله پشتی سازگار با محیط زیست طراحی نموده است که به طور کامل بازیافت می گردد.

9 اردیبهشت 1401

قصد نجات نه، اما قصد احیای سینمای اکشن ایران را دارم

نادر فلاح: قرار نیست همه فیلم ها خوب باشد بلکه سینما باید قد بکشد. من خود منتقد جدی فیلمنامه این فیلم هستم، اما معتقدم کار اشتباهی برای بازی در این فیلم نکردم.

28 فروردین 1401

چهره تازه دارا حیایی بازیگر از سرنوشت با تغییر مدل موهایش

به گزارش نیک صالح، عکس پسر امین حیایی با مدل موی جدیدش که باعث جلب توجه بیشتر رنگ چشم هایش شد در فضای مجازی منتشر شده است.

19 فروردین 1401

پل های متحرک چطور کار می نمایند؟

خبرنگاران : نحوه باز شدن و عملکرد پل های متحرک را در این فیلم نشان داده ایم.

16 اسفند 1400

نروژ رسانه ملی اش را از سانسورهای فیس بوک در امان نگه می دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، این درحالی است که چندی قبل پست های چند رسانه نروژی از جمله رادیو و تلویزیون ملی این کشور (NRK) در فیس بوک تعلیق شدند و همین امر انتقاداتی را درباره دخالت شرکت ها در آزادی رسانه ها در پی داشت.

5 اسفند 1400

چگونه طول عمر باتری آیفون را بهبود دهیم؟

اپل با باتری های سری آیفون 13 سال جاری عالی ظاهر شد. همانطور که می دانید، آیفون 13 پرو مکس از نظر عمر باتری باورنکردنی ظاهر می گردد. این موضوع حتی پس از در نظر گرفتن نرخ به روز رسانی 120 هرتز در انواع Pro و اتصال 5G در هر چهار مدل است. ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعتی در...

25 بهمن 1400

آموزش تغذیه صحیح با رادیو سلامت

تهران (پانا) - برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی به تهیه کنندگی سولماز عطایی با موضوع تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن سلامت می گردد.

23 بهمن 1400

همکاری با دانشگاه برای اثربخشی درمانی بالا در فراوری واکسن ضد کرونا

محققان شرکت بیونتک با همکاری پژوهشگران دانشگاه صنعتی مونیخ به آنالیز فرمولاسیون های مختلف نانوذرات حاوی mRNA پرداختند تا ساده ترین روش فراوری این نانوذرات را با اثربخشی درمانی بالا برای فراوری واکسن ضدکرونا پیدا نمایند.

16 بهمن 1400

شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران 16 آذر افتتاح می گردد

رئیس دانشگاه تهران از افتتاح شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران در روز سه شنبه 16 آذرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاع داد.

29 دی 1400

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیربهداشت، محمد کاظم وکیل عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی و منصوب شد.

26 دی 1400

چینی ها در ایران مترو می سازند؟

به گزارش خبرنگاران، مهدی شایسته اصل در اینباره اظهار کرد: یکی از کشورهایی که علاقه مند است با ما وارد مذاکره شود، چین است. ما چند جلسه با برخی شرکتهای بسیار توانمندشان داشتیم. بحث ما این است که علاوه بر تامین قطعه، در بحث فایننس و انتقال تکنولوژی نیز به...

23 دی 1400

علاقه TSMC به اپل، AMD را به سمت سامسونگ می کشاند

این طور که به نظر می رسد، TSMC تمام توجه و تمرکز خود را روی اپل منعطف و شرکت هایی نظیر AMD را که سال ها با آن رقابت داشتند فراموش کرده است که به همین علت AMD تصمیم گرفته در ساخت تراشه 3 نانومتری با سامسونگ وارد همکاری شود.

9 دی 1400

مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی هستند

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به حضور گسترده مردم در شبکه های اجتماعی به عنوان یک مهارت نو گفت: امروز رسانه های اجتماعی به مهارتی نو برای همه تبدیل شده اند و استفاده گسترده از این شبکه ها فرصتی را به بانک ها برای ارائه خدمات به کسب و کار ها...

13 آذر 1400

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی بهمن نقی پور را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب کرد.

3 آذر 1400
تعداد: (150)