ساخت این ابررایانه بخشی از برنامه های متاورس است

به گزارش وبلاگ پرودا به نقل از انتخاب مارک زاکربرگ خاطرنشان کرد که امپراتوری شبکه های اجتماعی او در حال ساختن چیزی است که وی ادعا می نماید سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی دنیا به عنوان بخشی از برنامه های ساخت متاورس مجازی است.

ساخت این ابررایانه بخشی از برنامه های متاورس است

نیویورک پست گزارش داده است، بنیانگذار فیس بوک در یک پست وبلاگی گفت که متاورس، مفهومی که دنیای فیزیکی و دیجیتال را به وسیله واقعیت مجازی و واقعیت افزوده ترکیب می نماید، به قدرت محاسباتی بزرگ احتیاج دارد.

به گفته این شرکت، ابررایانه هوش مصنوعی، که به وسیله کسب و کار متای زاکربرگ، AI Research SuperCluster (RSC)نامیده می گردد، در حال حاضر پنجمین رایانه سریع در دنیا است.

هوش مصنوعی معماری زیربنایی مغز را به شکل کامپیوتری تقلید می نماید و قادر به پردازش و شناسایی الگوها در حجم وسیعی از داده هاست. متا که مالک فیس بوک، اینستاگرام و سرویس پیغام رسان واتس اپ است، حجم قابل توجهی داده را از 2.8 میلیارد کاربر روزانه خود فراوری می نماید.

محققان متا گفتند RSC که از هزاران پردازنده در مکانی نامشخص ساخته شده است و به شناسایی محتوای مضر در پلتفرم های آن یاری می نماید.

کارمندان متا گفتند که می تواند به گروه های بزرگی از مردم در سراسر دنیا اجازه دهد تا یک بازی مبتنی بر واقعیت افزوده را انجام دهند، جایی که یک لایه دیجیتال، معمولا به وسیله تلفن همراه کاربر، روی واقعیت قرار می گیرد.

محققان افزودند که داده های کاربران قبل از وارد شدن به RSC رمزگذاری شده است و افراد باید فرآیند آنالیز حریم خصوصی را طی نمایند تا تأیید گردد.

منبع: خبرکانادا

به "ساخت این ابررایانه بخشی از برنامه های متاورس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت این ابررایانه بخشی از برنامه های متاورس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید