موبایل، تبلت و گجت ها

معرفی GoPro Quik؛ برترین اپلیکیشن تدوین اتوماتیک ویدیو

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن GoPro Quik می پردازیم که یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین نرم افزار های ویرایش و تدوین ویدیو است.

21 اردیبهشت 1401

ساخت این ابررایانه بخشی از برنامه های متاورس است

به گزارش خبرنگاران به نقل از انتخاب مارک زاکربرگ خاطرنشان کرد که امپراتوری شبکه های اجتماعی او در حال ساختن چیزی است که وی ادعا می نماید سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی دنیا به عنوان بخشی از برنامه های ساخت متاورس مجازی است.

14 اردیبهشت 1401

چگونه طول عمر باتری آیفون را بهبود دهیم؟

اپل با باتری های سری آیفون 13 سال جاری عالی ظاهر شد. همانطور که می دانید، آیفون 13 پرو مکس از نظر عمر باتری باورنکردنی ظاهر می گردد. این موضوع حتی پس از در نظر گرفتن نرخ به روز رسانی 120 هرتز در انواع Pro و اتصال 5G در هر چهار مدل است. ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعتی در...

25 بهمن 1400

علاقه TSMC به اپل، AMD را به سمت سامسونگ می کشاند

این طور که به نظر می رسد، TSMC تمام توجه و تمرکز خود را روی اپل منعطف و شرکت هایی نظیر AMD را که سال ها با آن رقابت داشتند فراموش کرده است که به همین علت AMD تصمیم گرفته در ساخت تراشه 3 نانومتری با سامسونگ وارد همکاری شود.

9 دی 1400

مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی هستند

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به حضور گسترده مردم در شبکه های اجتماعی به عنوان یک مهارت نو گفت: امروز رسانه های اجتماعی به مهارتی نو برای همه تبدیل شده اند و استفاده گسترده از این شبکه ها فرصتی را به بانک ها برای ارائه خدمات به کسب و کار ها...

13 آذر 1400

گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ کجاست؟

در هفته های گذشته سامسونگ قسمت دوم رویداد آنپکد 2021 خود را برگزار کرد که هیچ محصول جدیدی در آن معرفی نشد. البته انتظار می رفت کره ای ها در این رویداد از گلکسی S21 FE رونمایی نمایند، اما یک بار دیگر معرفی نسخه Fan Edition گلکسی S21 به تعویق افتاد.

3 آذر 1400

مهلت ثبت نام وام بازنشستگان کشوری اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، صندوق بازنشستگی کشوری در مورد ثبت نام وام ضروری 12 میلیون تومانی بازنشستگان اطلاعیه ای صادر کرد.

30 آبان 1400

میلیاردرهای مشهور از چه گوشی هوشمندی استفاده می نمایند؟ آی فون؟ گوشی اندرویدی یا چیز دیگر؟

آیا سلبریتی ها و آدم های ثروتمند واقعا خیلی روی گوشی شان حساس هستند یا هر برندی که کارشان را راه بیندازد، برای آنها کافی است؟ آیا خیلی مواظب هستند که یک دفعه از گوشی ساخت شرکت رقیب استفاده نکنند؟ آیا در انتخاب گوشی دغدغه های امنیتی دارند؟

26 آبان 1400

نوت بوک تازه ASUS عرضه شد

ایسوس از محصول تازه خود به نام VivoBook 15 در کشور ژاپن و با قابلیت های تازه رونمایی کرد.

8 آبان 1400

علائم هشدار دهنده آلزایمر

متاسفانه آلزایمر زندگی بسیاری را تحت الشعاع خود قرار داده، و درک نشانه های آن می تواند به ما و بعلاوه کسانی که از آن رنج می برند، یاری کند.

2 آبان 1400

کارمند سابق اپل کارفرمای سابقش را رسوا کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، طبق گزارش نشریه واشنگتن پست، جانی لین یکی از مهندسان سابق اپل و از بنیانگذاران شرکت نرم افزاریLockdown Privacy فاش کرد کلید Ask Not to Track(از اپ بخواهید اطلاعات را ردیابی نکند) احساس جعلی حفظ شدن حریم خصوصی را به کاربر...

14 مهر 1400

قیمت روز گوشی موبایل در 25 اردیبهشت

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 25 اردیبهشت را مشاهده می کنید.

3 شهریور 1400

گلکسی زد فلیپ 3 در مقابل گلکسی زد فلیپ 5G؛ بررسی تفاوت ها و شباهت ها

سامسونگ شب گذشته از گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 به همراه ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک و همچنین یک هدفون بی سیم تحت نام گلکسی بادز 2 را معرفی کرد. در رابطه با قابلیت های هر یک از این محصولات به صورت مجزا مطالبی منتشر شده است منتها...

26 مرداد 1400

آقای نوکیا در خیابان روزنامه می خواند

می دانستید بیشتر از 100 میلیون تلفن همراه هر سال فقط در کشور آمریکا از رده خارج میشود؟ و فقط 13 درصد آنها به صورت صحیح بازیافت می شوند؟ وقتی به آقای نوکیا نگاه می کنید این آمار را در فکر داشته باشید.

25 مرداد 1400

بررسی یک آسیب تازه خودنمایانه؛ بچه پرروئیسمِ زبانی!

ناصر فکوهی*؛ گفتگویی که با چند ویراستار و سردبیر مجله های روشنفکری در این چند سال داشتم و هربار باید مسائلی را توضیح می دادم که در نهایت هم قانعشان نمی کرد و گاه با اکراه نظر من را می پذیرفتند و گاه هم من ناچار بودم نظر آن ها را برای انتشار یک کار بپذیرم...

24 مرداد 1400

هواوی تبلت های پرچم دار میت پد پرو جدیدی با سیستم عامل هارمونی و پردازنده اسنپدراگون کوالکام معرفی کرد

هواوی در مراسم دیروز خود از سه تبلت تازه MatePad رونمایی کرد. میت پد پرو 12.6 اینچی، میت پد پرو 10.8 اینچی و مدل تازه MatePad 11.

3 مرداد 1400

هوش مصنوعی رانندگان آمازون را اخراج می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، گزارشی جدید نشان می دهد رانندگان پیمانکار طرح فلکس آمازون با چالش های زیادی روبرو هستند که یکی از آنها استخدام و اخراج با استفاده از الگوریتم ها است.

21 تیر 1400

قیمت انواع گوشی هواوی امروز 26 خرداد 1400

موبایل P40 Pro از محصولات بالارده هوآوی است که به عنوان یک گوشی همه چیزتمام روانه بازار شده است. دو دوربین 40 و 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور TOF سه بعدی تجربه ای فوق العاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف را به وجود می آورند. دوربین...

12 تیر 1400

نگاهی به مودم 4G تی پی لینک M7200: کوچولوی دوست داشتنی

شرکت تی پی لینک مودم های همراه و جیبی زیادی دارد ولی بعضی مدل ها همراه تر و جیبی تر هستند؛ مانند مودم فورجی M7200.

31 خرداد 1400

رونمایی هوآوی از محصولات جدید

با توجه به سیاست افزایش تنوع کالاهای هواوی، این کمپانی میخواهد در رویدادی که روز 19 می (29 اردیبهشت ماه) برگزار می گردد، انبوهی از محصولات جدید خود را همراه با یک شگفتانه ویژه به صورت رسمی معرفی کند.

29 خرداد 1400
تعداد: (53)