هوش مصنوعی

معرفی GoPro Quik؛ برترین اپلیکیشن تدوین اتوماتیک ویدیو

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن GoPro Quik می پردازیم که یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین نرم افزار های ویرایش و تدوین ویدیو است.

21 اردیبهشت 1401

ساخت این ابررایانه بخشی از برنامه های متاورس است

به گزارش خبرنگاران به نقل از انتخاب مارک زاکربرگ خاطرنشان کرد که امپراتوری شبکه های اجتماعی او در حال ساختن چیزی است که وی ادعا می نماید سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی دنیا به عنوان بخشی از برنامه های ساخت متاورس مجازی است.

14 اردیبهشت 1401

هوش مصنوعی رانندگان آمازون را اخراج می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، گزارشی جدید نشان می دهد رانندگان پیمانکار طرح فلکس آمازون با چالش های زیادی روبرو هستند که یکی از آنها استخدام و اخراج با استفاده از الگوریتم ها است.

21 تیر 1400

با سه کلیک ویزای امارات بگیر ویزای امارات مجدداً برای ایرانیان صادر می گردد.

ویزای امارات مجدداً برای ایرانیان صادر می گردد.با وجودی که بیش از یک سال است امارات مرزهای خود را به روی گردشگران خارجی بسته است، به دلیل کوشش مسئولان ایرانی، مجددا مرزهای این کشور به روی گردشگران ایرانی گگردده خواهد شد.

5 فروردین 1400

بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو: کاملا معمولی و اقتصادی

ردمی نوت 8 پرو در سپتامبر 2019 عرضه شد. ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو ظاهر و مشخصات تا حدودی مشابه هم دارند. طراحی زیبا به همراه دوربین چهارگانه نسبتا پرچم دار و قیمتی که آن ها را خواستنی ترین گوشی اقتصادی دنیا می کند.

23 مهر 1399

رسانه های معتبر جهان درباره گوشی Huawei Nova 5T چه می گویند؟

آنالیز های صورت گرفته روی گوشی جدید Huawei Nova 5T در وب سایت های مختلف حوزه فناوری، از بازخوردهای خوب این محصول در میان اهل فن و کارشناسان حکایت دارد.

19 فروردین 1399

ماشین های بدون فرمان جنرال موتورز

کروز در حال حاضر ماشین های الکتریکی شورلت را به فن آوری خودران مجهز نموده و آن ها را در سان فرانسیسکو آزمایش می نماید. اما هدف نهایی شرکت، ایجاد شبکه ای از تاکسی های خودران با استفاده از مدل اوریجین است.

25 اسفند 1398

هوش مصنوعی سرطان را دقیق تر از پزشک تشخیص می دهد

هوش مصنوعی با نمایش کمتر نتایج منفی کاذب می تواند سرطان سینه را دقیق تر از متخصصان تشخیص دهد.

4 اسفند 1398

سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 روش جدیدی برای تایپ با گوشی معرفی می نماید

سامسونگ اعلام نموده که در نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین پروژه های مربوط به بخش C-Lab این شرکت رونمایی می نماید. در میان این پروژه ها، احتمالا SelfieType می تواند سروصدای بیشتری به راه بیندازد.

1 اسفند 1398