چگونه طول عمر باتری آیفون را بهبود دهیم؟

به گزارش وبلاگ پرودا، اپل با باتری های سری آیفون 13 سال جاری عالی ظاهر شد. همانطور که می دانید، آیفون 13 پرو مکس از نظر عمر باتری باورنکردنی ظاهر می گردد. این موضوع حتی پس از در نظر گرفتن نرخ به روز رسانی 120 هرتز در انواع Pro و اتصال 5G در هر چهار مدل است. ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعتی در آیفون 13 پرو مکس بزرگ ترین ظرفیت موجود در هر آیفونی است که تا به حال وجود داشته. با این حال در هر شرایطی ما می توانیم به فکر بهبود طول عمر باتری آیفون خود باشیم.

چگونه طول عمر باتری آیفون را بهبود دهیم؟

صرف نظر از این که کدام مدل آیفون را دارید، می توانید طول عمر باتری دستگاه را با پیروی از دستورالعمل های ساده ای که به وسیله یک تیک تاکر به نام kadama (که 1.9 میلیون دنبال نماینده دارد) تهیه شده، بهبود بخشید. این موضوع حتی مورد توجه نیویورک پست هم قرار گرفته چرا که این روزنامه شرح داده که برنامه ها می توانند مقداری از طول عمر باتری آیفون شما را مصرف نمایند حتی اگر در تمام طول روز از آن برنامه های خاص استفاده نکنید!

همان طور که متوجه شده اید، موضوع اصلی این مقاله از وبلاگ پرودا مگ آنالیز راه های بهبود طول عمر باتری آیفون است. پس اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید و می خواهید که طول عمر باتری آیفون خود را افزایش دهید، ما را تا انتهای این مقاله مجذوب کننده همراهی کنید.

ترفند هایی برای بهبود طول عمر باتری آیفون

برترین راه برای جلوگیری از مصرف باتری آیفون به وسیله برنامه هایی که در پس زمینه اجرا می شوند، این است که مراحل زیر را انجام دهید. این مراحل عبارتند از:

  • ابتدا به Settings بروید
  • سپس وارد General شوید.
  • در ادامه Background App Refresh را باز کنید و این ویژگی را خاموش کنید.
  • سپس به Settings > Battery بروید.
  • Battery Health را باز کنید و گزینه Optimized Battery Charging را انتخاب کنید.
  • حال باید این گزینه را روشن کنید.

کاداما می گوید که پس از پیروی از این دستورالعمل ها باتری شما بسیار بیشتر دوام می آورد. در واقع این کار چیزی شبیه به یک معامله است. در حالی که عمر باتری شما بهبود می یابد، برنامه ها در پس زمینه به روزرسانی نمی شوند.

این بدان معناست که به روزرسانی هایی که معمولاً برنامه های شما در پس زمینه انجام می دهند تا زمانی که برنامه مناسب و به روزرسانی برنامه را باز نکنید، به روزرسانی نمی شوند. به عبارت دیگر اگر برنامه ورزشی خود را باز کنید، ممکن است فوراً به به روزترین امتیاز نگاه نکنید زیرا دیگر قبل از این که آن را باز کنید همچون قبل آپدیت نشده است.

غیرفعال کردن Background App Refresh یکی از ترفندهایی است که می تواند عمر باتری آیفون شما را بهبود بخشد. سایر پیشنهادات کاداما برای صرفه جویی در مصرف باتری آیفون شما عبارتند از:

  • وارد بخش تنظیمات شوید.
  • Accessibility را باز کنید و وارد Motion شوید.
  • حال Auto-Play Message Effects و Auto-Play Video Previews را خاموش کنید.

وقتی که این موارد غیرفعال باشند، اجازه پخش اتوماتیک جلوه های تمام صفحه در برنامه پیغام ها را نمی دهد (که ممکن است برای شما مهم نباشد) و پخش اتوماتیک پیش نمایش های ویدیو را خاموش می نماید. به همین سادگی!

اگر احساس می کنید که نیازی به آپدیت برنامه ها در پس زمینه ندارید، یا برای شما مهم نیست که افکت های تمام صفحه تان به طور اتوماتیک در برنامه پیغام ها پخش می شوند، آن ها را طبق دستور های بالا غیرفعال کنید تا عمر باتری آیفون خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید.

جمع بندی

هدف ما در این مقاله کوتاه آنالیز چندین راه برای بهبود طول عمر باتری آیفون است. کوشش کردیم تا چند ترفند را به صورت خلاصه برای شما آنالیز کنیم تا به آسانی عمر باتری آیفون خود را بهبود دهید. حتما آن ها را امتحان کنید زیرا هیچ هزینه ای برای شما ندارند.

آیا شما راه ها و ترفند های دیگری را برای بهبود طول عمر باتری آیفون می شناسید؟ نظرات و تجربیات خود را برای ما و دیگر کاربران وبلاگ پرودا مگ بنویسید.

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه طول عمر باتری آیفون را بهبود دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه طول عمر باتری آیفون را بهبود دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید