کسب و کار

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

تهران (پانا) - ارزش برگه 532 هزار تومانی سهام عدالت با کاهش 284 هزار تومانی به 11 میلیون و 680 هزار تومان رسید. 60 درصد سهام قابل فروش این برگه نیز 7 میلیون و 8 هزار تومان است.

22 اردیبهشت 1401

ساخت این ابررایانه بخشی از برنامه های متاورس است

به گزارش خبرنگاران به نقل از انتخاب مارک زاکربرگ خاطرنشان کرد که امپراتوری شبکه های اجتماعی او در حال ساختن چیزی است که وی ادعا می نماید سریع ترین ابررایانه هوش مصنوعی دنیا به عنوان بخشی از برنامه های ساخت متاورس مجازی است.

14 اردیبهشت 1401

حضور دانشگاه آزاد اسلامی در فراخوان ط رح های مشترک ایران و ترکیه

در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه قرارداد های برون دانشگاهی بین المللی، فراخوان ط رح های مشترک ایران و ترکیه تحت عنوان فراخوان شمس تبریزی اعلام شد.

10 اردیبهشت 1401

کولر مستر از کیس های پی سی Sneaker X با طراحی مشابه کفش ورزشی رونمایی کرد

شرکت کولرمستر به مناسبت سی امن سالگرد فعالیت اش، چندین محصول منحصربه فرد معرفی نموده است. از جمله باید به کیس های شبیه به کفش کتانی Sneaker X برای کامپیوترهای پی سی اشاره کنیم که در اوج خلاقیت طراحی هستند و هر کاربری را به وجد می آورند.

9 اردیبهشت 1401

معترضان به محدودیت های کرونایی مو های خود را تراشیدند

بیش از 200 صاحب کسب و کار کوچک کره جنوبی در اعتراض به تمدید مقررات منع آمد و شد و محدودیت های دولت در بحبوحه افزایش موارد ابتلا به سویه اُمیکرون سر خود را در سئول تراشیدند.

6 اردیبهشت 1401

قصد نجات نه، اما قصد احیای سینمای اکشن ایران را دارم

نادر فلاح: قرار نیست همه فیلم ها خوب باشد بلکه سینما باید قد بکشد. من خود منتقد جدی فیلمنامه این فیلم هستم، اما معتقدم کار اشتباهی برای بازی در این فیلم نکردم.

28 فروردین 1401

عیدی کارمندان معین شد

به گزارش خبرنگاران، بهادری جهرمی در توییتر خود نوشت: هیئت دولت عیدی انتها سال کارکنان دستگاه های اجرایی را یک میلیون و600 هزارتومان معین کرد.

23 فروردین 1401

آیا از تورم گریزی نیست؟

از گذشته بسیاری از کارشناسان معتقد بوده اند که مقداری تورم در اقتصاد ایران گریزناپذیر است و این مقداری منظور نرخ 2درصد مرسوم بین بانک های مرکزی نیست. این عده زمانی که تورم در دهه 90 تک رقمی شد، به تکاپو افتاده بودند که عامل رکود همین تورم تک رقمی است. بنابراین...

10 اسفند 1400

جزئیات بازپرداخت تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد

معاونت مسکن و ساختمان در گزارشی جزئیات دو روش بازپرداخت تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن را برای اقشارکم و میانه درآمدی با اقساط ماهانه برای هریک از منطقه ها شهری و روستایی تشریح کرد.

21 بهمن 1400

نام دستگاهی که در راستای تسهیل مجوزها همکاری نکند، اعلام می گردد

سبحانیان گفت: یکی از موارد نقشه راه غیر تورمی دولت، تسهیل مجوزهاست که اگر دستگاهی همکاری نکند، به طور علنی از او نام برده می گردد.

19 بهمن 1400

رشد سهام عدالت همگام با شاخص کل، ارزش سهام عدالت چقدر رشد کرد؟

به گزارش خبرنگاران، در هفته ای که شاخص بورس اوراق بهادار تهران 5 درصد رشد داشت، ارزش سبد سهام عدالت سهامداران نیز با رشد 6.4 درصدی روبرو شد.

19 بهمن 1400

برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما

در شرایطی که برخی از ایرلاین ها بلیت پروازهای خود را در برخی از مسیرها بالاتر از نرخ مصوب می فروشند، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام نمود: از ابتدای آذر ماه قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا نموده و اگر بلیتی به صورت موردی بالاتر از حداکثر نرخ مصوب اعلام...

18 دی 1400

طرز تهیه نان رمضان تبریزی؛ نان سنتی خانگی

نان رمضان (اوروشلوخ کوکه سی) یکی از نان های سنتی و خوشمزه تبریز است که در ماه رمضان در همه قنادی ها پخته میشود و زینت بخش سفره های افطار روزه داران است. نان رمضان جزو نان های کم شیرین و بسیار خوش طعم است و از نظر بافت بسیار نرم و لطیف است. نان رمضان را هم مانند...

8 دی 1400

مشتریان خواهان ارائه خدمات بانکی در شبکه های اجتماعی هستند

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با اشاره به حضور گسترده مردم در شبکه های اجتماعی به عنوان یک مهارت نو گفت: امروز رسانه های اجتماعی به مهارتی نو برای همه تبدیل شده اند و استفاده گسترده از این شبکه ها فرصتی را به بانک ها برای ارائه خدمات به کسب و کار ها...

13 آذر 1400

گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ کجاست؟

در هفته های گذشته سامسونگ قسمت دوم رویداد آنپکد 2021 خود را برگزار کرد که هیچ محصول جدیدی در آن معرفی نشد. البته انتظار می رفت کره ای ها در این رویداد از گلکسی S21 FE رونمایی نمایند، اما یک بار دیگر معرفی نسخه Fan Edition گلکسی S21 به تعویق افتاد.

3 آذر 1400

مذاکرات گازی ایران و ترکمنستان متوقف شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اتاق تهران در هفتمین جلسه کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران، گزارشی از شرایط یارانه پرداختی انرژی در ایران و دنیا طی سال های 2010 تا 2020 مورد نقد و آنالیز نهاده شد.

1 آذر 1400

جشنواره شیرینی مقوی زرندی ها برگزار گشت

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زرند گفت: سومین جشنواره کماچ زرندی، امروز در روستای مطهرآباد برگزار شد.

24 آبان 1400

نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی منطقه ها آزاد

نشست مشترک شهاب الدین عزیزی خادم و سعید محمد در جهت توسعه همکاری های مشترک و احداث کمپ های تیم های ملی فوتبال برگزار گردید.

13 آبان 1400

برگزاری جشن های دانشجویی دانشگاه یزد در شب های هفته فرهنگی

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد از برگزاری با شکوه جشن های دانشجویی دانشگاه یزد در شب های هفته فرهنگی از 26 مهرماه تا 2 آبانماه در صحن دانشجو و با رعایت پروتکل های بهداشتی اطلاع داد.

10 آبان 1400

ماجرای عروسکی تسخیر شده که مردم را نفرین می نماید

عروسک رابرت که در موزه ای در فلوریدای آمریکا نگهداری می گردد، باعث بسیاری از بلایا و وحشت مردم شده است.

5 آبان 1400
تعداد: (101)