شکارچی قهاری که خودش شکار شد!

به گزارش وبلاگ پرودا، راننده یک پارک سافاری در آفریقای جنوبی که کارش ردیابی و معرفی حیوانات وحشی به گردشگران خارجی ثروتمند برای شکار آن ها بود توسط شیرها شکار شد.

شکارچی قهاری که خودش شکار شد!

به گزارش گروه حوادث وبلاگ پرودا از وبلاگ پرودا، یک راننده محلی در آفریقای جنوبی که در یک مجموعه حیات وحش وظیفه ردیابی و معرفی حیوانات وحشی به گردشگران ثروتمند برای شکار آن ها را برعهده داشت توسط دو شیر زنده زنده خورده شد. مالیبونگوه اِمفیلا 27 ساله در حال ردیابی یوزپلنگ بود که در کمین دو شیر گرفتار شد و جانش را از دست داد.

بنا به گزارش رسانه های محلی این حادثه هنگامی رخ داد که این مرد جوان با دیدن ردپای یوزپلنگ از خودروی جیپ خود پیاده شده و در حال رصد ردپا بود. او تنها 20 متر ردپای یوزپلنگ را تعقیب نموده بود که ناگهان دو شیر جوان که در پشت یک کنده درخت کمین نموده بودند به وی حمله ور شدند. این اتفاق در لوج سافاری ماراتابا واقع در زمین های 22 هزار هکتاری پارک ملی ماراکله در آفریقای جنوبی رخ داد.

سخنگوی پلیس محلی تایید کرد که هر دو شیر پس از این حادثه با شلیک گلوله کشته شدند. این سخنگوی پلیس در این باره گفت: قربانی راننده پرکاری بود. شغل او پیدا کردن حیواناتی مانند فیل یا شیر و معرفی آن ها به گردشگران بود. آخرین بار در حالی که قربانی از خودروی خود پیاده شده و سرگرم رصد ردپای یوزپلنگ بود به دام دو شیر گرفتار و توسط شری ها خورده شد.

بنا به گزارش رسانه های محلی آفریقای جنوبی مدیرعامل و صاحب این مجموعه حیات وحش رابرت مور نام دارد که برای هر شب اقامت در آن مبلغ 750 یورو از گردشگران دریافت می کرد.

منبع: جام جم آنلاین

به "شکارچی قهاری که خودش شکار شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکارچی قهاری که خودش شکار شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید