خودرو

امداد رسانی به 8مادر باردار در کولاک و برف کردستان

خبرنگاران/کردستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از دیروز تا به امروز با شروع بارش برف در کردستان، از طریق نجاتگران هلال احمر استان به 8 مادر باردار در استان امداد رسانی و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

26 اردیبهشت 1401

امدادرسانی هلال احمر به 3400 نفر در برف و کولاک طی 72 ساعت

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: بیش از سه هزار نفر در برف و کولاک 72 ساعت گذشته در سراسر کشور امداد و یاری رسانی شدند.

7 اردیبهشت 1401

ماشین مرا بران (Drive My Car)؛ فیلمی دربارۀ اندوه، خیانت و خلاقیت

ریوسوکه هاماگوچی فیلم ماشین مرا بران را با اقتباس از یک داستان کوتاه چهل صفحه ای از هاروکی موراکامی ساخته است. فیلم هاماگوچی دقیقا نسخه ای سینمایی از شیوۀ داستان گویی موراکامی است؛ ساده، آرام و تامل برانگیز، اما در عین حال وسیع و پر از ایده ها و عواطف...

4 اردیبهشت 1401

تجربه زندگی ژاپنی در اوساکا

6 پیشنهاد دیدنی اوساکا، ژاپنبه سرزمین شگفتی ها خوش آمدید. از جزایر کوچک و زیبا گرفته تا شهرهای بزرگ و مدرن، ژاپن کشوری است که گذشته و آینده را در ترکیبی متعادل به نمایش می گذارد. اگر عاشق ماجراجویی و کشف فرهنگ و تاریخ هستید، ژاپن برای شماست! اوساکا دومین...

27 فروردین 1401

مخبر: دولت دغدغه ای برای تامین کالا های اساسی ندارد ، نهضت احیا اجرا می گردد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شرایط کشور در زمان شروع به کار دولت سیزدهم، توضیح داد: امروز دغدغه ای برای تأمین کالا های اساسی و ارز مورد احتیاج آن وجود ندارد.

25 فروردین 1401

کارت گردشگری سن پترزبورگ (St Petersburg Card) چیست؟

کارت گردشگری Saint Petersburg Card بهترین روش برای کاهش هزینه های بازدید از شاخص ترین جاذبه های سن پترزبورگ، استفاده از خدمات گردشگری مختلف و همچنین تسهیل تردد در این شهر است.

21 فروردین 1401

معرفی برترین روش آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری سریع

آموزش زبان انگلیسی یکی از اولویت های آموزشی افراد در هر جامعه ای به شمار می رود. از طرف دیگر، اغلب زبان آموزان بدون دریافت آموزش های صحیح، در پی راه های سریع برای یادگیری زبان انگلیسی می باشند.

26 بهمن 1400

نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد

محمدجواد کشاورز رئیس هیأت دوچرخه سواری استان فارس در خصوص سرانجام این مسابقات در مصاحبه با خبرنگاران، بیان نمود: مرحله دوم و سرانجامی سوپر لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان و بانوان باشگاههای کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو رشته کراس کانتری...

10 بهمن 1400

سانحه رانندگی در محدوده تالاب قوری گل، 7 مصدوم بر جا گذاشت

خبرنگاران/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه رانندگی در محور بستان آباد- تبریز، محدوده تالاب قوری گل، هفت مصدوم بر جا گذاشت.

27 دی 1400

آموزش ساخت کاردستی با مواد بازیافتی و دور ریختنی ساده

انجام کاردستی به وسیله بچه ها به عقیده کارشناسان امر آموزش و روانشناسان، کودک را تحریک می نماید تا اعضای مختلف بدن به کار بیفتد و از حواس هایش استفاده کند تا موجب رشد و شکوفایی استعدادهایش گردد. یکی از ویژگی های کاردستی این است که شور و شوق فعالیت را در...

12 دی 1400

گلکسی S21 فن ادیشن سامسونگ کجاست؟

در هفته های گذشته سامسونگ قسمت دوم رویداد آنپکد 2021 خود را برگزار کرد که هیچ محصول جدیدی در آن معرفی نشد. البته انتظار می رفت کره ای ها در این رویداد از گلکسی S21 FE رونمایی نمایند، اما یک بار دیگر معرفی نسخه Fan Edition گلکسی S21 به تعویق افتاد.

3 آذر 1400

روش هایی برای از بین بردن بوی بد پا و کفش

بوی بد پا و کفش اغلب افراد را آزار می دهد و آن ها از چگونگی از بین بردن بوی بد پا و کفش اطلاع ندارند، در ادامه با برترین محلول ها و روش فوری برای از بین بردن پا آشنا می شوید.با ما همراه باشید.

27 آبان 1400

علائم هشدار دهنده آلزایمر

متاسفانه آلزایمر زندگی بسیاری را تحت الشعاع خود قرار داده، و درک نشانه های آن می تواند به ما و بعلاوه کسانی که از آن رنج می برند، یاری کند.

2 آبان 1400

آشنایی با ورزش سه گانه؛ راهی مناسب برای کاهش وزن

در این گزارش درباره ورزش سه گانه که راهی مناسب و بدون عوارض برای کاهش وزن است، توضیحاتی ارائه شده است.

19 مهر 1400

فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو

فروش فوق العاده سه محصول ایران خودرو شروع شد در این مرحله چه خودروهایی با چه شرایط و قیمتی به فروش می رسند؟

7 شهریور 1400

هوش مصنوعی رانندگان آمازون را اخراج می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، گزارشی جدید نشان می دهد رانندگان پیمانکار طرح فلکس آمازون با چالش های زیادی روبرو هستند که یکی از آنها استخدام و اخراج با استفاده از الگوریتم ها است.

21 تیر 1400

انفجار در قندهار 5 کشته و 18 زخمی بر جای گذاشت

به گفته منابع امنیتی در قندهار، در نتیجه انفجار مین در این ولایت، 5 غیرنظامی کشته شده و 18 تن دیگر زخمی شدند.

19 تیر 1400

پرفروش ترین ماشین لباسشویی های 9 کیلویی در بازار لوازم خانگی امروز 25 اردیبهشت 1400

پرفروش ترین ماشین لباسشویی های اتوماتیک 9 کیلویی در بازار لوازم خانگی بین 11 میلیون و 400 هزار تومان تا 14 میلیون و 81 هزار تومان قیمت دارند و محصولات پاکشوما، جی پلاس، ایکس ویژن و دوو هستند. همچنین ماشین لباسشویی سامسونگ با قیمت 27 میلیون و 400 هزار تومان هم...

6 تیر 1400

با نیم میلیارد تومان چه خودروهای صفری می گردد خرید؟

به گزارش خبرنگاران، بازار خودرو همیشه جز بازارهایی است که قیمت های موجود در آن برای تعداد زیادی از افراد که به دنبال خرید و فروش خودرو هستند اهمیت دارد. در چند سال گذشته در کنار افزایش دلار، قیمت خودرو افزایش زیادی را تجربه نموده است.

28 خرداد 1400

تیم جوان سایپا را به خوبی بررسی نموده ایم

به گزارش خبرنگاران، علیرضا اکبرپور ظهر امروز آدینه در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل سایپا در تبریز گفت: طی هفته ای که پشت سر گذاشتیم، حواشی داشتیم که خدا را شکر همه را جمع کردیم و با یاری آقای زنوزی موضوع حل شد. طی دو هفته اخیر تمرینات منظمی داشتیم...

23 خرداد 1400
تعداد: (70)