بعضی نانوایان چالدران کم فروشی می نمایند

به گزارش وبلاگ پرودا، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: عمده مشکل موجود تامین نان در شهرستان عرضه خارج از شبکه و کم فروشی از سوی بعضی نانوایان است.

بعضی نانوایان چالدران کم فروشی می نمایند

حسن محمد زاده در گفت و گو با وبلاگ پرودا با اشاره اینکه هیچ گونه مسئله ای در تامین آرد شهرستان وجود ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر عمده مشکل موجود تامین نان در شهرستان عرضه خارج از شبکه و کم فروشی از سوی بعضی نانوایان است.

وی با بیان اینکه طی بازرسی های سرزده انجام شده متاسفانه شاهد چنین حرکات از سوی متصدیان واحد های نانوایی بودیم، اضافه کرد: بیشتر متصدیان این نانوایی ها نان ها را در خودرو بارگیری نموده و قصد توزیع خارج از شبکه را دارند.

وی با اعلام اینکه بر اساس قانون هر گونه کم فروشی و توزیع خارج از شبکه نان از سوی نانوایان تخلف محسوب می گردد، اضافه کرد: طی روز گذشته 2 نانوایی در سطح شهرستان پلمب و جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

محمد زاده با اعلام اینکه بازرسین ادارات متولی بایستی بصورت مستمر عملکرد واحدهای خدماتی را تحت نظر داشته باشند، اضافه کرد: از مردم انتظار داریم با بردباری و در این ایام کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اقدام به تامین نان خود نمایند.

فرماندار چالدران همچنین خاطر نشان کرد: با تأمین آرد ویژه در جهت برطرف مشکل تامین نان مردم شهرستان، دو واحد نانوایی در سطح شهر چالدران به صورت 2 شیفتی اقدام به پخت نان می نمایند.

وی با اشاره به افزایش بازرسی ها از واحدهای نانوایی، بیان نمود: شهروندان می توانند گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره 124 گزارش دهند تا فورا رسیدگی لازم انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بعضی نانوایان چالدران کم فروشی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعضی نانوایان چالدران کم فروشی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید