آموزش ساخت کاردستی با مواد بازیافتی و دور ریختنی ساده

به گزارش وبلاگ پرودا، انجام کاردستی به وسیله بچه ها به عقیده کارشناسان امر آموزش و روانشناسان، کودک را تحریک می نماید تا اعضای مختلف بدن به کار بیفتد و از حواس هایش استفاده کند تا موجب رشد و شکوفایی استعدادهایش گردد. یکی از ویژگی های کاردستی این است که شور و شوق فعالیت را در کودک به وجود آورد. هر چه قدر محیط، شرایط و موضوع فعالیت و شیوه اجرای آن تازگی و تنوع داشته باشد، بچه ها به انجام آن بیش تر علاقه نشان می دهند و این امر باعث احساس رضایت و خشنودی در آنان می گردد و با این احساس اقدام به ساخت کاردستی می کنند. پس برای آغاز، در این مطلب ایده های جالب برای ساخت کاردستی با مواد بازیافتی را دنبال کنید.

آموزش ساخت کاردستی با مواد بازیافتی و دور ریختنی ساده

ساخت کاردستی با مواد بازیافتی

1. ساخت کاردستی هواپیما با بطری نوشابه و کاغذ رنگی

https://angize.com/wp-content/uploads/2020/10/fun-amp-easy-air-plane-paper-craft-for-kids-video-in-2020-paper-crafts-diy-kids-paper-crafts-for-kids-paper-crafts-diy-tutorials.mp4

2. ساخت کاردستی ماشین با رول دستمال توالت و کاغذ رنگی

https://angize.com/wp-content/uploads/2020/10/diy-lovely-car-origami-video-in-2020-paper-crafts-diy-kids-truck-crafts-cardboard-crafts-kids.mp4

ایده هایی برای ساخت کاردستی با مواد بازیافتی

ساخت کاردستی با مواد بازیافتی کلاس هفتم ساده

ساخت کاردستی با مواد بازیافتی برای پیش دبستانی

ساخت کاردستی با مواد بازیافتی برای کلاس اول تا سوم

ساخت کاردستی با مواد بازیافتی و دور ریختنی

سخن آخر

درست است که کاردستی برای بچه ها معجزه میکند و باعث افزایش خلاقیت میگردد اما میتواند سبب کشته شدن خلاقیت بچه ها هم گردد! میدانید چرا و کی این اتفاق میافتد؟ زمانی که دائما از ایده های او و کاردستی های بچه هاه ای که آماده میکند ایراد بگیرید. در این صورت شما دارید اعتماد به نفس او را میکشید او را برای هرگونه خلاقیت و نوآوری دیگر ناامید میکنید.

شما باید او را در حال تشویق کنید تا بتواند پیشرفت کند و همانطور که گفتم تمام هنرمندان بزرگ همان ابتدا هنرمندان بزرگی نبودند و زمان و ممارست ضروری است؛ پس لطفا شکیبا باشد!

در آخر به شما پیشنهاد می کنیم که اگر در پی ایده های بیشتر برای ساخت کاردستی بچه هاه هستید، ساخت کاردستی با بطری نوشابه، ساخت کاردستی با قوطی کنسرو فلزی و ساخت کاردستی با شانه تخم مرغ را نیز در وبلاگ پرودا از دست ندهید!

منبع: مجله انگیزه

به "آموزش ساخت کاردستی با مواد بازیافتی و دور ریختنی ساده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ساخت کاردستی با مواد بازیافتی و دور ریختنی ساده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید