تجربه زندگی ژاپنی در اوساکا

به گزارش وبلاگ پرودا، 6 پیشنهاد دیدنی اوساکا، ژاپن

به سرزمین شگفتی ها خوش آمدید. از جزایر کوچک و زیبا گرفته تا شهرهای بزرگ و مدرن، ژاپن کشوری است که گذشته و آینده را در ترکیبی متعادل به نمایش می گذارد. اگر عاشق ماجراجویی و کشف فرهنگ و تاریخ هستید، ژاپن برای شماست! اوساکا دومین شهر بزرگ ژاپن، مانند کیوتو، شهری است غنی از فرهنگ و هنر و تاریخ. شهری که خلاقیت، هیجان و شب های زنده، جلوه دیگر آن را تعریف می کند.

تجربه زندگی ژاپنی در اوساکا

.با وبلاگ پرودا همراه باشید تا با زیبایی های این سرزمین بیشتر آشنا شویم

1-قصر اوساکا در چو کو (Chūō-ku)

شناخته شده ترین نقطه گردشگری اوساکا، بی شک قصر اوساکا است.این قصر زیبای قرن شانزدهمی، در هیبت یک عبادتگاه ساخته شد و یکی از زیباترین معماری های شهر اوساکا را دارد.بعد از بازدید از این قصر حتما سری به باغ های نیشینومارو (Nishinomaru) و موزه تاریخ اوساکا که درست در کنار این بنا قرار گرفته است بزنید.

2-در هوزنجی یوکوچو (Hozenji yokocho) به عقب برگردید!

شاید در نظر اول اینجا فقط یک خیابان به نظر بیاید، اما این منطقه یکی از بهترین آثار حفظ شده عصر امپراطوری است. در هوزنجی یوکوچو، لحظه ای در خیابان قدم می زنید و لحظه بعد در دوره دیگری از تاریخ قرار دارید! مطمئن شوید که می توانید مجسمه فودومیو (Fudomyoo) را پیدا کنید. روی آن کمی آب بپاشید تا تمام دردهایتان را از شما دور کند!

3-طبل زنی را در تایکو لب (Taiko Lab) یاد بگیرید!

یک پیشنهاد عالی برای کسب تجربه در سفرتان؛ طبل زنی یاد بگیرید. تایکو، نام مراسم طبل زنی سنتی ژاپنی است. تایکو لب در یک جلسه یک ساعته شما را با فرهنگ غنی و نحوه نواختن این ساز آشنا می کند. این تفریح سرگرم کننده، روش خوبی برای گذراندن زمان در یک عصر دلنشین ژاپنی است! ضمن این که شما با این کار، بازوهایتان را هم حسابی قوی می کنید.

4-خودتان در ایت اساکا (Eat Osaka) غذایتان را بپزید!

خواستگاه بیشتر غذاهای اصیل و سنتی ژاپن، شهراوساکا است. اگر دوست دارید خودتان دستی در تهیه غذایتان داشته باشید، رستوران ایت اوساکا به شما این امکان را می دهد که خودتان غذایتان را بپزید. اگر تازه وارد این شهر شده اید و قصد دارید یک غذای اصیل ژاپنی را تجربه کنید، ایت اوساکا یکی از بهترین رستوران ها برای شما است.

5-در شهر دوچرخه سواری کنید

بهتر است به جای تماشا نقطه خاصی از شهر، از طریق کمپانی سایکل اساکا (Cycle Osaka) گشتی با دوچرخه در سطح شهر بزنید و منطقه ها تماشای زیادی از جمله نامبا و چشم انداز ها خاص پایین شهر را تماشا کنید. بهتر است بدانید، جهت دوچرخه سواری در سطح شهر اوساکا، بدون دست انداز و سربالایی است و به مهارت خاصی برای دوچرخه سواری در این شهر نیاز ندارید.

6-گشتی در رودخانه اوساکا بزنید

سوار کشتی شوید و خودتان را به یک گردش آرامش بخش در طول رودخانه اوساکا مهمان کنید. جهت این تور ها از دریا شروع شده وبه قصر اوساکا منتهی می شود. تورهایی هم در شب برگزار می شود که تجربه بی نظیری از گردش شبانه در اوساکا را برایتان فراهم می آورد.

منبع: handluggageonly.co.uk

منبع: الی گشت

به "تجربه زندگی ژاپنی در اوساکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه زندگی ژاپنی در اوساکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید