اخبار صنعت

حضور دانشگاه آزاد اسلامی در فراخوان ط رح های مشترک ایران و ترکیه

در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه قرارداد های برون دانشگاهی بین المللی، فراخوان ط رح های مشترک ایران و ترکیه تحت عنوان فراخوان شمس تبریزی اعلام شد.

10 اردیبهشت 1401

کوله پشتی سازگار با محیط زیست که به طور کامل بازیافت می گردد

یک شرکت آلمانی، نوعی کوله پشتی سازگار با محیط زیست طراحی نموده است که به طور کامل بازیافت می گردد.

9 اردیبهشت 1401

مجیدی: مهمتر از قهرمانی نیم فصل نباختن و شخصیت تیمی استقلال بود، به چیزی که هدفم در نیم فصل اول بود رسیدم

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر ابراز رضایت کرد و گفت به آنچه مدنظرش بوده است، رسیده اند.

1 اردیبهشت 1401

مخبر: دولت دغدغه ای برای تامین کالا های اساسی ندارد ، نهضت احیا اجرا می گردد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شرایط کشور در زمان شروع به کار دولت سیزدهم، توضیح داد: امروز دغدغه ای برای تأمین کالا های اساسی و ارز مورد احتیاج آن وجود ندارد.

25 فروردین 1401

معرفی کامل استان های کشور چین

استان های کشور چینسیستم سیاسی و جغرافیایی استان های کشور چین به همان میزان فرق دارد که می توان در سایر کشورها مشاهده کرد. این تقسیم بندی استانی در بعضی موارد بیش از سایر کشورها دارای پیچیدگی می باشد. نحوه تقسیم بندی منطقه ها مختلف و استان های کشور چین...

13 اسفند 1400

معرفی فرودگاه بین المللی کازان

آشنایی با فرودگا بین المللی کازان | Kazan International Airportامروز می خواهیم یکی از فرودگاه های آینده دار کشور روسیه را به شما معرفی نماییم، فرودگاه بین المللی کازان (Kazan International Airport). همانطور که می دانید به زودی بازی های جام جهانی 2018 در این کشور شروع می شود و یکی...

10 اسفند 1400

کاهش تیم های لیگ فزونی بسکتبال در آستانه انتها مرحله مقدماتی!

به گزارش خبرنگاران، رقابت های باشگاهی بسکتبال امروز شنبه با برگزاری دو ملاقات از گروه الف پیگیری می گردد که طی آن نظم آوران سیرجان به مصاف مس کرمان می رود و دو تیم نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان هم رو در روی هم قرار می گیرند.

6 اسفند 1400

معرفی برترین روش آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری سریع

آموزش زبان انگلیسی یکی از اولویت های آموزشی افراد در هر جامعه ای به شمار می رود. از طرف دیگر، اغلب زبان آموزان بدون دریافت آموزش های صحیح، در پی راه های سریع برای یادگیری زبان انگلیسی می باشند.

26 بهمن 1400

نام دستگاهی که در راستای تسهیل مجوزها همکاری نکند، اعلام می گردد

سبحانیان گفت: یکی از موارد نقشه راه غیر تورمی دولت، تسهیل مجوزهاست که اگر دستگاهی همکاری نکند، به طور علنی از او نام برده می گردد.

19 بهمن 1400

همکاری با دانشگاه برای اثربخشی درمانی بالا در فراوری واکسن ضد کرونا

محققان شرکت بیونتک با همکاری پژوهشگران دانشگاه صنعتی مونیخ به آنالیز فرمولاسیون های مختلف نانوذرات حاوی mRNA پرداختند تا ساده ترین روش فراوری این نانوذرات را با اثربخشی درمانی بالا برای فراوری واکسن ضدکرونا پیدا نمایند.

16 بهمن 1400

رشت و اصفهان، بهانه ورود گردشگران به ایران

ایران سرآمد شهرهای خلاق یونسکو در آسیا شد و با ثبت دو شهر در این شبکه بین المللی، راه دیگری برای حضور گردشگران بیشتر به کشور باز کرد.

13 بهمن 1400

بهای جهانی نفت 2 درصد کاهش یافت

خبرگزاری خبرنگاران-شیوع برق آسای سویه اومیکرون ویروس کرونا بر چشم انداز تقاضا برای نفت تأثیرگذار بوده است.

10 بهمن 1400

نتایج نهایی سوپرلیگ دوچرخه سواری کوهستان کشور مشخص شد

محمدجواد کشاورز رئیس هیأت دوچرخه سواری استان فارس در خصوص سرانجام این مسابقات در مصاحبه با خبرنگاران، بیان نمود: مرحله دوم و سرانجامی سوپر لیگ دوچرخه سواری کوهستان آقایان و بانوان باشگاههای کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو رشته کراس کانتری...

10 بهمن 1400

پشت پرده سکوت مرموز ستاره استقلال

دروازه بان پر سر و صدای استقلال که در ابتدای لیگ بیستم با حواشی زیاد از تراکتور جدا شده و به این تیم پیوست در ماه های اخیر تنها در یک ملاقات آن هم به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب تیم استقلال به میدان رفته است.

5 بهمن 1400

افزایش تعداد کارت های بانکی تراکنش دار

خبرگزاری خبرنگاران- طبق آخرین گزارش شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)، بیش از 122 میلیون کارت بانکی در آبان امسال تراکنش بانکی داشته اند که نسبت به مهر، افزایش داشته است.

3 بهمن 1400

شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران 16 آذر افتتاح می گردد

رئیس دانشگاه تهران از افتتاح شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران در روز سه شنبه 16 آذرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاع داد.

29 دی 1400

اگر پشه ها نباشند چه بر سر جهان می آید؟

تهران (پانا) - شاید ریشه کن شدن پشه های مزاحم، ایده خوبی به نظر برسد اما این کار می تواند پیامدهای ناگواری را برای زیست بوم طبیعی به همراه داشته باشد.

28 دی 1400

جدول لیگ برتر در خاتمه روز نخست هفته پنجم؛ رونمایی از چهره صدرنشین نو

در انتها روز نخست از هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، آلومینیوم اراک پیروز شد با کسب یک پیروزی خانگی، صدرنشین جدول رده بندی گردد.

17 دی 1400

پاکستان بازار خرما را از ایران گرفت!

به گزارش خبرنگاران، اعضای اتحادیه صادرکنندگان خشکبار در نشست کمیسیون کشاورزی اتاق تهران گوشزد کردند، صادرات پسته ایران پس از سال 1397 و اجرای بخشنامه برطرف تعهد ارزی، فرایند نزولی خود را شروع کرد و کشورهای خریدار پسته، به سمت آمریکا، ترکیه و به تازگی...

16 دی 1400
تعداد: (109)