فعالیت های دانشگاه صنعتی امیرکبیر عادی سازی می گردد

به گزارش وبلاگ پرودا، دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرایط تازه مبنی بر بازگشایی و عادی سازی فعالیت های آموزشی، پژوهشی و اداری این دانشگاه را گفت.

فعالیت های دانشگاه صنعتی امیرکبیر عادی سازی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ پرودا، بنا بر اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حضور در این دانشگاه، با ارائه کارت واکسیناسیون دو دوز میسر است. لذا، آن دسته از کارکنان و دانشجویان این دانشگاه که تا به امروز اقدام به واکسیناسیون ننموده اند در اسرع وقت و پیش از انتها نیمسال جاری اقدام به واکسیناسیون نمایند تا دچار مسئولیت عدم تزریق واکسن نشوند.

گفته شده، از این پس جلسات رسمی در سطح دانشگاه صنعتی امیرکبیر به صورت حضوری برگزار خواهد شد و جلسات دفاع از انتها نامه، پیشنهاد رساله، ارائه رساله و ... بصورت حضوری خواهد بود.

با اعلام این دانشگاه، برنامه ریزی برگزاری حضوری آزمون های انتها نیمسال دانشگاه امیرکبیر در حال اجرا است؛ بنابراین آن دسته از اعضای این دانشگاه که واکسن نزده اند، باید در زمان به جامانده نسبت به دریافت کارت واکسیناسیون اقدام نمایند.

با تاکید دانشگاه صنعتی امیرکبیر، استفاده از مکان های عمومی نظیر خوابگاه، سلف، سالن ورزش و ... با ارائه کارت واکسیناسیون دو دوز میسر است و مسلما تمامی این موارد تحت تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا و پروتکل های بهداشتی بوده و تغییر شرایط کرونایی، موجب اعمال تغییر در این فعالیت ها خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فعالیت های دانشگاه صنعتی امیرکبیر عادی سازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های دانشگاه صنعتی امیرکبیر عادی سازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید