اخبار اقتصادی

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

تهران (پانا) - ارزش برگه 532 هزار تومانی سهام عدالت با کاهش 284 هزار تومانی به 11 میلیون و 680 هزار تومان رسید. 60 درصد سهام قابل فروش این برگه نیز 7 میلیون و 8 هزار تومان است.

22 اردیبهشت 1401

خاندوزی: سرخابی ها به مالکان حقیقی شان سپرده شد

وزیر امور مالی و دارایی گفت: واگذاری مالکیت باشگاه ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره وری، شفافیت و حرفه ای شدن است.

12 اردیبهشت 1401

هاید ماری کخ درگذشت

پروفسور هاید ماری کخ، ایران شناس آلمانی درگذشت. او بیشتر با کتاب از زبان داریوش در ایران شناخته می شود.

8 اردیبهشت 1401

مخبر: دولت دغدغه ای برای تامین کالا های اساسی ندارد ، نهضت احیا اجرا می گردد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شرایط کشور در زمان شروع به کار دولت سیزدهم، توضیح داد: امروز دغدغه ای برای تأمین کالا های اساسی و ارز مورد احتیاج آن وجود ندارد.

25 فروردین 1401

حقوق کارگران به 6 میلیون تومان می رسد؟

به گزارش خبرنگاران، جلسات شورای عالی کار برای معین حقوق کارگران در سومین شنبه هر ماه برگزار می گردد. در جلسه روز گذشته این شورا، اعضا روی رقم سه میلیون و 286 هزار و 614 تومان به عنوان هزینه سبد معیشت کارگران در بخش مواد غذایی و خوراکی به توافق رسیدند.

22 فروردین 1401

کارت گردشگری سن پترزبورگ (St Petersburg Card) چیست؟

کارت گردشگری Saint Petersburg Card بهترین روش برای کاهش هزینه های بازدید از شاخص ترین جاذبه های سن پترزبورگ، استفاده از خدمات گردشگری مختلف و همچنین تسهیل تردد در این شهر است.

21 فروردین 1401

پل های متحرک چطور کار می نمایند؟

خبرنگاران : نحوه باز شدن و عملکرد پل های متحرک را در این فیلم نشان داده ایم.

16 اسفند 1400

قیمت نان تغییر می کند؟

به گزارش خبرنگاران، اصغر پابرجا رئیس اتحادیه نانوایان سنگکی تهران گفت: نرخ نان براساس نرخ نامه اعلامی سال 1400 است و هیچ گونه افزایش قیمت نانی تا آخر سال نداریم. با توجه به اعلام قیمت تازه نان و افزایش نرخ مواد مصرفی، نانوایان اقدام به افزایش قیمت نان کرده...

15 اسفند 1400

یارانه نقدی بهمن ماه، چه یارانه هایی در بهمن واریز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، در ماه آینده دولت با به طور قطعی دو یارانه را واریز کند و یک احتمال درباره واریز یارانه نقدی تازه نیز وجود دارد.

13 اسفند 1400

معرفی کامل استان های کشور چین

استان های کشور چینسیستم سیاسی و جغرافیایی استان های کشور چین به همان میزان فرق دارد که می توان در سایر کشورها مشاهده کرد. این تقسیم بندی استانی در بعضی موارد بیش از سایر کشورها دارای پیچیدگی می باشد. نحوه تقسیم بندی منطقه ها مختلف و استان های کشور چین...

13 اسفند 1400

آیا از تورم گریزی نیست؟

از گذشته بسیاری از کارشناسان معتقد بوده اند که مقداری تورم در اقتصاد ایران گریزناپذیر است و این مقداری منظور نرخ 2درصد مرسوم بین بانک های مرکزی نیست. این عده زمانی که تورم در دهه 90 تک رقمی شد، به تکاپو افتاده بودند که عامل رکود همین تورم تک رقمی است. بنابراین...

10 اسفند 1400

معرفی فرودگاه بین المللی کازان

آشنایی با فرودگا بین المللی کازان | Kazan International Airportامروز می خواهیم یکی از فرودگاه های آینده دار کشور روسیه را به شما معرفی نماییم، فرودگاه بین المللی کازان (Kazan International Airport). همانطور که می دانید به زودی بازی های جام جهانی 2018 در این کشور شروع می شود و یکی...

10 اسفند 1400

درختی که روی تنه اش صدها رنگ دیده می شود: اکالیپتوس رنگین کمان

درخت اکالیپتوس رنگین کمان | Rainbow Eucalyptusیکی از عجیب ترین درخت هایی که روی زمین موجود می باشد، درخت اکالیپتوس رنگین کمان نام دارد که تنه ای جالب با چندین رنگ دارد که دلیل نامگذاری اش نیز همین است. تنه این درخت، به طور دوره ای یک لایه از پوست را از بین برده...

8 اسفند 1400

چگونه طول عمر باتری آیفون را بهبود دهیم؟

اپل با باتری های سری آیفون 13 سال جاری عالی ظاهر شد. همانطور که می دانید، آیفون 13 پرو مکس از نظر عمر باتری باورنکردنی ظاهر می گردد. این موضوع حتی پس از در نظر گرفتن نرخ به روز رسانی 120 هرتز در انواع Pro و اتصال 5G در هر چهار مدل است. ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعتی در...

25 بهمن 1400

جزئیات بازپرداخت تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن برای اقشار کم درآمد

معاونت مسکن و ساختمان در گزارشی جزئیات دو روش بازپرداخت تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن را برای اقشارکم و میانه درآمدی با اقساط ماهانه برای هریک از منطقه ها شهری و روستایی تشریح کرد.

21 بهمن 1400

نام دستگاهی که در راستای تسهیل مجوزها همکاری نکند، اعلام می گردد

سبحانیان گفت: یکی از موارد نقشه راه غیر تورمی دولت، تسهیل مجوزهاست که اگر دستگاهی همکاری نکند، به طور علنی از او نام برده می گردد.

19 بهمن 1400

رشد سهام عدالت همگام با شاخص کل، ارزش سهام عدالت چقدر رشد کرد؟

به گزارش خبرنگاران، در هفته ای که شاخص بورس اوراق بهادار تهران 5 درصد رشد داشت، ارزش سبد سهام عدالت سهامداران نیز با رشد 6.4 درصدی روبرو شد.

19 بهمن 1400

بهای جهانی نفت 2 درصد کاهش یافت

خبرگزاری خبرنگاران-شیوع برق آسای سویه اومیکرون ویروس کرونا بر چشم انداز تقاضا برای نفت تأثیرگذار بوده است.

10 بهمن 1400

افزایش تعداد کارت های بانکی تراکنش دار

خبرگزاری خبرنگاران- طبق آخرین گزارش شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک)، بیش از 122 میلیون کارت بانکی در آبان امسال تراکنش بانکی داشته اند که نسبت به مهر، افزایش داشته است.

3 بهمن 1400
تعداد: (212)