تعاریف و اصطلاحات

با وردپرس چه کارهایی می توان انجام داد؟

اگر با وردپرس آشنایی ندارید می توان حدس زد که داشتن سایت یا طراحی آن را یک موضوع سخت و پیچیده می دانید! اما اگر وردپرس را بشناسید راه اندازی و طراحی سایت برای شما کاری نخواهد داشت.

16 اردیبهشت 1401

کارت گردشگری سن پترزبورگ (St Petersburg Card) چیست؟

کارت گردشگری Saint Petersburg Card بهترین روش برای کاهش هزینه های بازدید از شاخص ترین جاذبه های سن پترزبورگ، استفاده از خدمات گردشگری مختلف و همچنین تسهیل تردد در این شهر است.

21 فروردین 1401

معرفی برترین روش آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری سریع

آموزش زبان انگلیسی یکی از اولویت های آموزشی افراد در هر جامعه ای به شمار می رود. از طرف دیگر، اغلب زبان آموزان بدون دریافت آموزش های صحیح، در پی راه های سریع برای یادگیری زبان انگلیسی می باشند.

26 بهمن 1400

روش هایی برای از بین بردن بوی بد پا و کفش

بوی بد پا و کفش اغلب افراد را آزار می دهد و آن ها از چگونگی از بین بردن بوی بد پا و کفش اطلاع ندارند، در ادامه با برترین محلول ها و روش فوری برای از بین بردن پا آشنا می شوید.با ما همراه باشید.

27 آبان 1400

بیشتر از هر زمانی آجیل بخورید

آجیل یکی از تنقلاتی است که هواداران زیادی دارد. در این مطلب قصد داریم شما را با خواص درمانی آجیل ها آشنا کنیم.حتما دانستن این نکته برای شما هم جالب است که بدانید مغزهای خوراکی خطر ابتلا به انواع مختلفی از بیماری ها مانند بیماری قلبی، دیابت، و حتی سرطان...

21 آبان 1400

دوستدار طبیعت ترین بسته بندی کدام است ؟

در بسیاری از عرصه های فعالیت های روزمره انسان ها، نسبت به گذشته توجه بیشتری به مسائل زیست محیطی و معضلات اجتماعی می گردد. شرکت های بین المللی در حال حاضر رعایت ملاحظات محیط زیستی را در دستور کار خود قرار داده اند و فراوریات خود را با نگاه به استانداردهای...

13 آبان 1400

تأثیر رسانه بر اختلالات خوردن

تعداد زیادی از دختران نوجوان تلاش می کنند تا شبیه به مدل ها یا هنرپیشه های لاغر و مدل هایی که آنها در تلویزیون و فیلم ها می بینند، شوند. تأثیر رسانه ها بر اختلالات خوردن، این است که تقریبا هر زن و کودک را تحت

4 آبان 1400

آشنایی با ورزش سه گانه؛ راهی مناسب برای کاهش وزن

در این گزارش درباره ورزش سه گانه که راهی مناسب و بدون عوارض برای کاهش وزن است، توضیحاتی ارائه شده است.

19 مهر 1400

نقد و بررسی سه فیلم کوتاه از نگاه فرهاد ورهرام و همایون امامی

تهران (پانا) - نشست نقد بررسی سه فیلم کوتاه بلوط ، دهدشت و مشک از نادر افشار نادری از سوی کارگروه نمایش انجمن صنفی کارگردانان مستند سه شنبه ششم مهرماه ساعت 22 در کلاب هاوس کارگروه نمایش انجمن صنفی کارگردانان مستند برگزار گشت.

17 مهر 1400

روزی که روده ها خون گریه می نمایند...

نه! در بیماری های التهابی روده عظیم، بعد از التهاب و تورم روده، کم کم زخم های متعددی به وجود می آیند و باعث شکنندگی سطح روده می شوند. به خیال این تغییرات، خونریزی های متناوب گوارشی رخ می دهد و به اصطلاح، مخاط روده، خون گریه می نماید! این درگیری می تواند...

31 شهریور 1400

آیا باید آپدیت های اختیاری درایورهای ویندوز 10 را نصب کنید؟

در ویندوز 10 بسیاری از آپدیت های مربوط به سخت افزارها دیگر اجباری نیستند و کاربران با صلاحدید خود می توانند برای نصب کردن یا نکردن این آپدیت ها دست به انتخاب بزنند. در ادامه به این موضوع می پردازیم.

17 شهریور 1400

بررسی یک آسیب تازه خودنمایانه؛ بچه پرروئیسمِ زبانی!

ناصر فکوهی*؛ گفتگویی که با چند ویراستار و سردبیر مجله های روشنفکری در این چند سال داشتم و هربار باید مسائلی را توضیح می دادم که در نهایت هم قانعشان نمی کرد و گاه با اکراه نظر من را می پذیرفتند و گاه هم من ناچار بودم نظر آن ها را برای انتشار یک کار بپذیرم...

24 مرداد 1400

اندیکاتور چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از روش های مهم برای تشخیص سهام مناسب در بازار بورس، تحلیل تکنیکال است. از تحلیل تکنیکال برای ارزیابی سهام با توجه به فرایند نمودارها استفاده می گردد. هنگامی که تکنیکالیست ها مشغول تحلیل یک سهم هستند، اغلب از اندیکاتورهای گوناگونی استفاده می نمایند....

31 تیر 1400

چطور یک بیو اینستاگرام حرفه ای بنویسیم؟

با وجود این که بیو اینستاگرام قسمت کوچکی از صفحه اینستاگرام را در بر می گیرد، اما ارائه یک بیوگرافی بی نظیر و حرفه ای می تواند چالش برانگیز باشد. بیوگرافی زمینه را برای حضور برند شما در این سیستم عامل فراهم می کند. با توجه به این که شما در بیو فقط 150 حرف...

25 تیر 1400

انتشار خبری جنجالی؛ مدرک تحصیلی رهبران دنیا چیست؟

ایسنا نوشت: به تازگی خبری مبنی بر آنالیز مدارک سران کشورهای دنیا انتشار یافته که سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا نموده است.

14 تیر 1400

فرصت اثبات بی طرفی داشتید، دلیل تبعیض در دربی برگشت چیست؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ در اقدامی سوال برانگیز، برنامه دیدارهای معوقه از هفته های بیستم و بیست ویکم را اعلام نمود که طبق این برنامه، پرسپولیس مجبور است در شرایط نابرابر وارد مسابقات گردد.

29 اردیبهشت 1400

از دهان نفس نکشید؛ عواقب خطرناکی که از آن بی خبرید !

خبرنگاران : تنفس دهانی نوعی تنفس غیر عادی است. این یک اختلال بسیار شایع در میان جمعیت عمومی است که نتایج طولانی مدت آن جدی است.

10 اردیبهشت 1400

آنتونی بلینکن: بازگشت به برجام ضروری است؛ اما کافی نیست!

به گزارش خبرنگاران، آنتونی بلینکن روز سه شنبه (به وقت واشنگتن) در گفت وگو با رادیو ملی آمریکا در پاسخ به این پرسش که چگونه ایران را از دسترسی به سلاح اتمی متوقف می کنید، مدعی شد که این کار را در گذشته انجام دادیم.

23 اسفند 1399

اثری که به قیمتی فراتر از انتظار فروخته شد

ایسنا/ این خبر پیرامون اثری که به قیمتی فراتر از انتظار فروخته شد، برای شما مخاطبان گرامی نگارش شده است.

20 اسفند 1399

علت خستگی مفرط در طول شبانه روز چیست؟

علت و دلایل اصلی خستگی مفرط می تواند به سبک زندگی، شرایط خواب، استرس و ... مرتبط باشد. خود خستگی مفرط یک بیماری محسوب نمی گردد، بلکه یک علامت است.

17 اسفند 1399
تعداد: (29)