طراحی گرافیکی و چاپ

14 قدرت ویژه مرد عنکبوتی و تشریح هر کدام

مرد عنکبوتی از اولین حضور و معرفی اش که سال 1962 بود تا الان، یک شخصیت به شدت معروف و محبوب به حساب می آمد که دل بی شمار طرفدار را در سراسر دنیا به دست آورده بود. او ستاره چندین فیلم، بی شمار سریال انیمیشنی، هزاران کمیک بوک، و حتی یک نمایش موزیکال برادوی است....

13 اردیبهشت 1401

کوله پشتی سازگار با محیط زیست که به طور کامل بازیافت می گردد

یک شرکت آلمانی، نوعی کوله پشتی سازگار با محیط زیست طراحی نموده است که به طور کامل بازیافت می گردد.

9 اردیبهشت 1401

کارت گردشگری سن پترزبورگ (St Petersburg Card) چیست؟

کارت گردشگری Saint Petersburg Card بهترین روش برای کاهش هزینه های بازدید از شاخص ترین جاذبه های سن پترزبورگ، استفاده از خدمات گردشگری مختلف و همچنین تسهیل تردد در این شهر است.

21 فروردین 1401

شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران 16 آذر افتتاح می گردد

رئیس دانشگاه تهران از افتتاح شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران در روز سه شنبه 16 آذرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاع داد.

29 دی 1400

اگر پشه ها نباشند چه بر سر جهان می آید؟

تهران (پانا) - شاید ریشه کن شدن پشه های مزاحم، ایده خوبی به نظر برسد اما این کار می تواند پیامدهای ناگواری را برای زیست بوم طبیعی به همراه داشته باشد.

28 دی 1400

مشهورترین غذاهای ژاپن که حتما باید امتحان کنید

غذاهای ژاپن از معروف ترین و پرطرفدارترین غذاهای جهان هستند و افرادی زیادی تنها برای تجربه طعم اصیل غذای ژاپنی به این کشور سفر می نمایند. وجود تعداد زیادی رستوران ژاپنی در شهرهای مطرح جهان نیز نشانه دیگری از علاقه مردم جهان به غذاهای محلی ژاپن است.

25 دی 1400

دوستدار طبیعت ترین بسته بندی کدام است ؟

در بسیاری از عرصه های فعالیت های روزمره انسان ها، نسبت به گذشته توجه بیشتری به مسائل زیست محیطی و معضلات اجتماعی می گردد. شرکت های بین المللی در حال حاضر رعایت ملاحظات محیط زیستی را در دستور کار خود قرار داده اند و فراوریات خود را با نگاه به استانداردهای...

13 آبان 1400

مصرف بیش از حد این 7 مکمل غذایی برای زنان خطرناک است

تهران (پانا) - فرقی نمی کند مرد هستید یا زن ؛ بهتر است از محدودیت های مصرف مکمل های معروف پیش از مصرف مطلع شوید.

10 آبان 1400

نقد و بررسی سه فیلم کوتاه از نگاه فرهاد ورهرام و همایون امامی

تهران (پانا) - نشست نقد بررسی سه فیلم کوتاه بلوط ، دهدشت و مشک از نادر افشار نادری از سوی کارگروه نمایش انجمن صنفی کارگردانان مستند سه شنبه ششم مهرماه ساعت 22 در کلاب هاوس کارگروه نمایش انجمن صنفی کارگردانان مستند برگزار گشت.

17 مهر 1400

چطور یک بیو اینستاگرام حرفه ای بنویسیم؟

با وجود این که بیو اینستاگرام قسمت کوچکی از صفحه اینستاگرام را در بر می گیرد، اما ارائه یک بیوگرافی بی نظیر و حرفه ای می تواند چالش برانگیز باشد. بیوگرافی زمینه را برای حضور برند شما در این سیستم عامل فراهم می کند. با توجه به این که شما در بیو فقط 150 حرف...

25 تیر 1400

بری استثنائاً ورود مکرون به مساله تشکیل کابینه لبنان را خواهان شد

یک روزنامه لبنانی نوشت، با به بن بست رسیدن کوشش ها برای تشکیل کابینه در لبنان، رئیس مجلس این کشور استثنائاً از رئیس جمهوری فرانسه خواست برای نجات لبنان وارد عمل گردد.

26 اسفند 1399

کپسوله کردن دارو های نامحلول در آب درون نانوبلور ها ابداع شد

پژوهشگران اسپانیایی برای انحلال بهتر برخی دارو های نامحلول در آب، فناوری جدیدی مبتنی بر نانوبلور ها را ابداع کردند.

4 دی 1399

خبرنگاران نگاهی به کتاب تکثیر کلمات در باد

قشم- خبرنگاران- کتاب تکثیر کلمات در باد شامل سروده های حسرت محمودآبادی است که فکر و احساسات خود را در آن بیان کرده است.

12 آذر 1399

ثبت مجدد ژئوپارک، بزرگ ترین اقدام مدیریت ژئوپارک جهانی قشم

مدیر ژئوپارک جهانی قشم با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی بموقع و صحیح از آخرین شرایط ژئوسایت های جزیره قشم به جامعه محلی، گردشگران و مسئولان برای حفاظت از ژئوپارک جهانی قشم از انعقاد قرارداد احداث دو مرکز اطلاع رسانی در محدوده این ژئوپارک خبر داد.

18 آبان 1399

حرکت اسپرم؛ کشف خطای علمی340 ساله

محققان در دپارتمان ریاضیات مهندسی دانشگاه بریستول بریتانیا با استفاده از پیاده سازی سه بعدی حرکت اسپرم در مقیاس میکروسکوپی پی برده اند که آنچه تا کنون از حرکت اسپرم تصور می شده در واقع نوعی فریب اسپرم و در واقع خطای دید بوده است.

11 آبان 1399

اخبار کرونا در چند خط ، مراقب باشید، کرونا از چشم هم گرفتار می کند

ویروس کرونا در جهان امروز مبتلا می کند و قربانی می گیرد و با وجود اینکه مدام خبرهای امیدوارکننده ای در رابطه با ساخت واکسن آن به گوش می رسد این واکسن برای بسیاری از کشورهای جهان به همین زودی فراهم نمی شود.

6 مهر 1399

ادامه پخش سریال های مناسبتی ماه مبارک رمضان

از میان چهار سریالی که برای پخش در ماه رمضان انتخاب شده اند، سریال زیرخاکی رو به اتمام است اما سریال های پدر پسری، بچه مهندس 3 و سرباز همچنان پس از ماه رمضان هم به پخش خود ادامه می دهند.

2 مرداد 1399

آسیب پذیری کروناویروس در برابر پادتن ویروس سارس

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز جدید خود دریافتند که نوعی پادتن انسانی می تواند به مقابله با کروناویروس و محافظت در برابر آن یاری کند.

5 خرداد 1399

اسلام و مسیحیت بزرگترین ادیان حال و آینده، ادیان در آئینه آمار منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، ادیان در آئینه آمار عنوان نخستین کتاب آینده پژوهی و جمعیت شناسی کلیه ادیان و فرق حال و حاضر جهان به زبان فارسی می باشد که توسط محمد آقاجانی ترجمه و تدوین شده است. خلاء جدی در حوزه آینده پژوهی پیروان ادیان جهان و دگرگونی های پیش روی...

17 فروردین 1399