اخبار سیاسی

چگونه می توانید با یک قانون ساده، ذهنی باز داشته باشید؛ احساسات خود را مدیریت کنید و بیشتر بیاموزید؟

جاستین بریسو - سایت incاخیرا من و همسرم با هم اختلاف پیدا کردیم. اختلاف ما درباره چیز مهمی در زندگی نبود و صرفا به یک گفت وگوی پرشور منتهی می شد.

19 اردیبهشت 1401

خاندوزی: سرخابی ها به مالکان حقیقی شان سپرده شد

وزیر امور مالی و دارایی گفت: واگذاری مالکیت باشگاه ها ابزاری برای اصلاح ساختار در فوتبال کشورمان در جهت بهره وری، شفافیت و حرفه ای شدن است.

12 اردیبهشت 1401

20 اتوبوس به چرخه گردشگری شهری تهران اضافه می گردد

با دستور شهردار تهران 20 اتوبوس #گردشگری به چرخه گردشگری شهری مرکز اضافه می گردد.

28 فروردین 1401

مخبر: دولت دغدغه ای برای تامین کالا های اساسی ندارد ، نهضت احیا اجرا می گردد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به شرایط کشور در زمان شروع به کار دولت سیزدهم، توضیح داد: امروز دغدغه ای برای تأمین کالا های اساسی و ارز مورد احتیاج آن وجود ندارد.

25 فروردین 1401

کارت گردشگری سن پترزبورگ (St Petersburg Card) چیست؟

کارت گردشگری Saint Petersburg Card بهترین روش برای کاهش هزینه های بازدید از شاخص ترین جاذبه های سن پترزبورگ، استفاده از خدمات گردشگری مختلف و همچنین تسهیل تردد در این شهر است.

21 فروردین 1401

معرفی کامل استان های کشور چین

استان های کشور چینسیستم سیاسی و جغرافیایی استان های کشور چین به همان میزان فرق دارد که می توان در سایر کشورها مشاهده کرد. این تقسیم بندی استانی در بعضی موارد بیش از سایر کشورها دارای پیچیدگی می باشد. نحوه تقسیم بندی منطقه ها مختلف و استان های کشور چین...

13 اسفند 1400

روایت موسوی از ظرفیت ها و توانایی های تیم مذاکره کننده ایران

مدیرکل غرب آسیا و دستیار وزیر امور خارجه کشورمان ظرفیت ها و توانمندی تیم مذاکره کننده هسته ای کنونی را برشمرد.

12 اسفند 1400

آیا از تورم گریزی نیست؟

از گذشته بسیاری از کارشناسان معتقد بوده اند که مقداری تورم در اقتصاد ایران گریزناپذیر است و این مقداری منظور نرخ 2درصد مرسوم بین بانک های مرکزی نیست. این عده زمانی که تورم در دهه 90 تک رقمی شد، به تکاپو افتاده بودند که عامل رکود همین تورم تک رقمی است. بنابراین...

10 اسفند 1400

از وزیر ورزش انتظار دیگری داشتیم؛ درویش با چه سابقه درخشانی مدیرعامل پرسپولیس شد؟

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از انتخاب مدیرعامل تازه این باشگاه گله مند است و اعتقاد دارد درویش به واسطه رفاقتش با وزیر ورزش به این سمت منصوب شده است.

7 اسفند 1400

نروژ رسانه ملی اش را از سانسورهای فیس بوک در امان نگه می دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، این درحالی است که چندی قبل پست های چند رسانه نروژی از جمله رادیو و تلویزیون ملی این کشور (NRK) در فیس بوک تعلیق شدند و همین امر انتقاداتی را درباره دخالت شرکت ها در آزادی رسانه ها در پی داشت.

5 اسفند 1400

بازدید سفیر ژاپن از آرامگاه فردوسی

سفیر ژاپن در بازدید از آرامگاه فردوسی گفت: اشعار فردوسی بزرگ باعث تقویت بنیان های ملی و افزایش روحیه شجاعت و حماسی ایران شده است.

3 اسفند 1400

نخست وزیر انگلیس عذرخواهی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به علت افشای دیرهنگام یاری اقتصادی بعضی حامیان حزب محافظه کار برای انجام و تکمیل کارهای آپارتمان رسمی نخست وزیر در داونینگ استریت، عذرخواهی نموده است.

1 اسفند 1400

وزیر خارجه عربستان سعودی: خواهان روابط حسنه با ایران هستیم

وزیر خارجه عربستان سعودی می گوید که کشورش خواستار روابط حسنه با ایران است.او بعلاوه مدعی شد که بهتر است کشورهای عضو شورای همکاری در مذاکرات وین حضور داشته باشند.

22 بهمن 1400

دوران نهفتگی اومیکرون چقدر است؟

سویه اومیکرون کووید-19 از زمانی که ماه گذشته اولین بار در آفریقای جنوبی کشف شد، به سرعت در سراسر دنیا پخش شده است، اما هنوز در مورد آن خیلی چیز ها را نمی دانیم.

15 بهمن 1400

آژانس در پی نصب دوربین ها در تاسیسات کرج

به گزارش خبرنگاران، رافائل گروسی، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگو با الجزیره گفت که این نهاد در پی توافق با ایران برای نصب مجدد دوربین هایش در تاسیسات کرج است.

2 بهمن 1400

شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران 16 آذر افتتاح می گردد

رئیس دانشگاه تهران از افتتاح شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران در روز سه شنبه 16 آذرماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاع داد.

29 دی 1400

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی فسا منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیربهداشت، محمد کاظم وکیل عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی فسا به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی و منصوب شد.

26 دی 1400

اکسپرس انتری اصلی ترین روش کانادا برای استقبال از مهاجران گروه مالی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز، برنامه تجربه کانادایی (CEC) حدود 85 درصد از تمام درخواست های پذیرفته شده در سیستم اکسپرس انتری در امسال را به خود اختصاص داده است. از ژانویه تا اکتبر سال 2021، اداره مهاجرت کانادا 108.860 تأییدیه اقامت دائم برای متقاضیان...

20 دی 1400

جایزه ویرایش کتاب اهدا می شود

به گزارش خبرنگاران، مهدی صالحی؛ دبیر انجمن ویرایش و درست نویسی، گفت: نزدیک به 100 سال است که ویرایش در ایران رسمیت پیدا کرده و در مؤسسات انتشاراتی و نشرهای تازه، فردی به نام ویراستار را می بینیم و حضورش در متن ها محسوس است. در یک دهه اخیر نیز نهادهای خصوصی...

13 دی 1400
تعداد: (198)