سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 روش جدیدی برای تایپ با گوشی معرفی می نماید

به گزارش وبلاگ پرودا، سامسونگ اعلام نموده که در نمایشگاه CES 2020 از جدیدترین پروژه های مربوط به بخش C-Lab این شرکت رونمایی می نماید. در میان این پروژه ها، احتمالا SelfieType می تواند سروصدای بیشتری به راه بیندازد.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 روش جدیدی برای تایپ با گوشی معرفی می نماید

این پروژه با بهره گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی و دوربین سلفی گوشی ها می تواند کیبورد مجازی ایجاد کند تا کاربران بدون دست زدن به گوشی بتوانند عبارات موردنظر خود را تایپ نمایند. سامسونگ در خصوص این پروژه نوشته: تکنولوژی SelfieType به هیچ نوع سخت افزار جداگانه ای احتیاج ندارد و از سازگاری بالایی با گوشی ها، تبلت ها و لپ تاپ های مختلف بهره می برد.

در این زمینه از مدت ها قبل پروژه های مختلفی عملی شده که به عنوان مثال می توانیم به کوشش لنوو در سال 2015 اشاره کنیم. اما برخلاف بسیاری از این پروژه ها، در این تکنولوژی تصویری از کیبورد بر سطح موردنظر نمایش داده نمی گردد و این یعنی اگر الگوریتم دقت بسیار زیادی نداشته باشد، نوشتن عبارات صحیح کار سختی خواهد بود.

دیگر پروژه های سامسونگ در نمایشگاه CES 2020

این شرکت کره ای میخواهد در نمایشگاه CES 2020 از چندین پروژه مربوط به بخش C-Lab رونمایی کند که در ادامه به بعضی از آن ها می پردازیم. به عنوان مثال باید به یک هایلایتر هوشمند موسوم به Hyler اشاره کنیم که نوشته های هایلایت شده را دیجیتالی می نماید. علاوه بر این نباید گجت و اپلیکیشن مربوط به آنالیز شرایط پوست و موی سر افراد، یک دستگاه پنجره ای شکل برای فراوری نور خورشید مصنوعی و دستگاه مربوط به آنالیز اشعه های UV را از قلم بیندازیم.

ضمناً گفته می گردد در نمایشگاه CES 2020 سامسونگ از گوشی های گلکسی اس 10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت رونمایی خواهد نمود. به عبارتی دیگر، سامسونگ میخواهد در این مراسم دست پر ظاهر گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 روش جدیدی برای تایپ با گوشی معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در نمایشگاه CES 2020 روش جدیدی برای تایپ با گوشی معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید