وزیر نیرو: هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم

به گزارش وبلاگ پرودا، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر نیرو گفت: هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم، ولی دیروز با مصرف 61 هزار و 800 مگاوات نسبت به تیر گذشته که کمتر از 59 هزار مگاوات بود از گرمای زودرس و اوج مصرف با خبر شدیم.

وزیر نیرو: هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پرودا، دکتر رضا اردکانیان اضافه کرد: همه توش و توان صنعت برق به ویژه در این ایام به کار گرفته شده است که همه واحد های تحت تعمیر حتی دو هفته زودتر از روال هرسال به مدار بیایند.

وی گفت: ما در نظر داریم جابجایی مصرف بار در واحد های صنعتی عظیم صورت بگیرد و من حتی از برخی صنایع خبر دارم که در اوج همکاری تصمیم گرفته اند تعطیلات تابستانه خود را که معمولا در شهریور است به تیر منتقل نمایند.

وزیر نیرو گفت: برخی مکان ها حتی شیفت ها را تغییر داده اند و من این جا از همه خانواده های کارگران که همراهی نموده اند سپاس گذاری می کنم.

آقای اردکانیان اضافه کرد: نیرو های مسؤول به ویژه نیرو های انتظامی هم همراهی خوبی داشتند و در جهت شناسایی دستگاه های غیر مجاز فراوری رمز ارز ها گام های مؤثری برداشتند.

وی گفت: در همین روز های گذشته هزاران دستگاه فراوری رمز ارز که در سراسر کشور فعال بوده اند شناسایی و ضبط شده اند و مراجع قانونی با آن ها برخورد خواهد نمود.

وزیر نیرو در مورد خاموشی ها گفت: ما در عین اینکه خاموشی های احتمالی را اعلام می کنیم، اما نقطه اتکای ما خود مردم هستند که اگر خاموشی رخ داد مردم بدانند هر خاموشی در دوره زمانی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پرودا به نقل از صدا و سیما، آقای اردکانیان اضافه کرد: خوشبختانه با همکاری مردم به ویژه در مصرف دستگاه های سرمایشی و رساندن آن برودت به حد آسایش که 25 و 24 درجه است مسئله ای نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "وزیر نیرو: هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر نیرو: هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید