همایشها و نمایشگاه ها

14 قدرت ویژه مرد عنکبوتی و تشریح هر کدام

مرد عنکبوتی از اولین حضور و معرفی اش که سال 1962 بود تا الان، یک شخصیت به شدت معروف و محبوب به حساب می آمد که دل بی شمار طرفدار را در سراسر دنیا به دست آورده بود. او ستاره چندین فیلم، بی شمار سریال انیمیشنی، هزاران کمیک بوک، و حتی یک نمایش موزیکال برادوی است....

13 اردیبهشت 1401

کوله پشتی سازگار با محیط زیست که به طور کامل بازیافت می گردد

یک شرکت آلمانی، نوعی کوله پشتی سازگار با محیط زیست طراحی نموده است که به طور کامل بازیافت می گردد.

9 اردیبهشت 1401

20 اتوبوس به چرخه گردشگری شهری تهران اضافه می گردد

با دستور شهردار تهران 20 اتوبوس #گردشگری به چرخه گردشگری شهری مرکز اضافه می گردد.

28 فروردین 1401

کارت گردشگری سن پترزبورگ (St Petersburg Card) چیست؟

کارت گردشگری Saint Petersburg Card بهترین روش برای کاهش هزینه های بازدید از شاخص ترین جاذبه های سن پترزبورگ، استفاده از خدمات گردشگری مختلف و همچنین تسهیل تردد در این شهر است.

21 فروردین 1401

افتتاح نمایشگاه کتاب در لامرد

نمایشگاه کتاب با یک هزار عنوان کتاب در شهرستان لامرد افتتاح شد.

30 دی 1400

رونمایی از لباس نو پرسپولیس برای بازی مقابل استقلال

خبرنگاران: هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز شنبه برگزار می گردد که در مهمترین بازی، استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند. این بازی در حالی قرار است برگزار گردد که پرسپولیسی ها عنوان نموده اند قرار است با پیراهنی...

18 دی 1400

رونمایی از دستگاه POS اندرویدى ارز دیجیتال در هشتمین نمایشگاه هوشمند استانبول

تهران (پانا)- هشتمین نمایشگاه و کنگره شبکه، انرژی و شهر هوشمند استانبول از امروز (27 خردادماه) به مدت دو روز با حمایت ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و در قالب پاویون شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

14 تیر 1400

مقصران شکست استقلال معرفی شدند، آذری جهرمی؛ عیسی آل کثیر!

دربی فوتبال ایران هم جایی برای لذت بردن نیست. همه قبل و بعد از مسابقه شاکی اند! انگار در این فوتبال قرار نیست از هیچ چیز لذت ببریم.

19 خرداد 1400

امضای تفاهم نامه همکاری ایدرو با معاونت علمی ریاست جمهوری

تهران (پانا) - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری در حوزه اقتصاد دیجیتال و توسعه فناوری های نوین امضا کردند.

23 اسفند 1399

باشگاه نساجی: آقای فکری! همه آگاهند که چه بر سر تیم زادگاه تان آوردید!، به جای این حرف ها 250 میلیون تومان را برگردانید

باشگاه نساجی مازندران به دنبال اظهارات امروز محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال بیانیه ای صادر کرد.

16 اسفند 1399

خبرنگاران حاجی میرزایی:پوشش تحصیلی پیش دبستانی در کشور به 71درصد افزایش یافت

بوشهر- خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش گفت: با همت دولت تدبیر و امید پوشش تحصیلی پیش دبستانی در کشور از 38 درصد در سال 92 امروز به 71 درصد افزایش یافته است.

10 اسفند 1399

دهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمود کمره ای مسئول کمیته علمی سمپوزیوم IST2020 در این باره گفت: این سمپوزیوم 15 تا 17 دسامبر (25 تا 27 آذر ماه) با حضور فعالان حوزه ICT، پژوهشگران و اساتید خارجی و داخلی توسط پژوهشگاه ارتباطات...

19 دی 1399

قلعه شیون، پربازدیدترین بنای تاریخی سوئیس

قلعه شیون (Chillon Castle) که در زبان انگلیسی آن را شیلون هم تلفظ می نمایند، قلعه ای رمانتیک در نزدیکی شهر مونترو است و پربازدیدترین بنای تاریخی کشور سوئیس به حساب می آید. این قلعه در محوطه ای تماشایی، در جزیره ای کوچک و مشرف به کوه های آلپ و در غربی ترین بخش دریاچه...

17 دی 1399

ثبت مجدد ژئوپارک، بزرگ ترین اقدام مدیریت ژئوپارک جهانی قشم

مدیر ژئوپارک جهانی قشم با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی بموقع و صحیح از آخرین شرایط ژئوسایت های جزیره قشم به جامعه محلی، گردشگران و مسئولان برای حفاظت از ژئوپارک جهانی قشم از انعقاد قرارداد احداث دو مرکز اطلاع رسانی در محدوده این ژئوپارک خبر داد.

18 آبان 1399

سد کلقان چای بستان آباد فردا افتتاح می گردد

سد مخزنی کلقان چای بستان آباد از پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) روز پنجشنبه (13 شهریورماه) با حضور رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می گردد.

27 مهر 1399

امیدواری سازمان جهانی بهداشت برای تحویل 2 میلیارد دوز واکسن کرونا تا آخر 2021

سازمان جهانی بهداشت اعلام نموده میخواهد تا انتها سال 2021، 2 میلیارد دوز واکسن برای درمان بیماری ویروس کرونا را تحویل دهد.

1 شهریور 1399

معاون وزیر بهداشت: احتمال بازگشت تعطیلی ها وجود دارد

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت که در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، احتمال بازگشت تعطیلی ها و محدودیت ها وجود دارد.

24 مرداد 1399

نگرانی پوتین از نبود مذاکرات جدی با آمریکا درباره پیمان استارت-3

رئیس جمهوری روسیه در نشست شورای امنیت این کشور گفت: هنوز مذاکره جدی درباره سرنوشت پیمان مهم استارت-3 با آمریکا شروع نشده و مواضع مسکو در قبال خروج واشنگتن از پیمان آسمان باز هم باید مشخص گردد.

12 مرداد 1399

خبرنگاران 870 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام کشور اختصاص یافت

شهرکرد- خبرنگاران- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سال جاری 870 هزار میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری طرح های عمرانی نیمه تمام کشور اختصاص یافته است.

5 تیر 1399

خبرنگاران واحدهای صنفی جزیره کیش بصورت پلکانی فعال می شوند

کیش - خبرنگاران- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز فعالیت مجدد واحدهای صنفی جزیره کیش براساس 15 پیمان نامه (پروتکل) و رویکرد به کنترل محیطی ویروس کرونا خبر داد.

11 خرداد 1399
تعداد: (37)