سازمان های حقوقی تحریم کنفرانس مسامحه امارات را خواهان شدند

به گزارش وبلاگ پرودا، بیش از 20 سازمان و کارشناس حقوقی با اشاره به تجاوزات امارات در یمن، از تمامی کسانی که برای شرکت در کنفرانس مسامحه امارات دعوت شده اند، خواستند تا این اجلاس را تحریم نمایند.

سازمان های حقوقی تحریم کنفرانس مسامحه امارات را خواهان شدند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ پرودا، بیش از 20 سازمان و کارشناس حقوقی با اشاره به تجاوزات دولت امارات در یمن و سرکوب آزادی های مدنی در امارات، خواهان تحریم کنفرانس مسامحه شدند.

مرکز حقوق بشر الخلیج و سازمان حقوقی بین المللی فرانت لاین دیفندرز Front Line Defenders از جمله این سازمان های حقوقی است که در بیانیه ای تأکید کردند که کنفرانس مسامحه ابزار دیگری برای امارات جهت پاک کردن کارنامه خود در زمینه حقوق بشر است.

امارات عربی متحده از 13 تا 14 نوامبر 2019 میزبان کنفرانس مسامحه خواهد بود.

به نوشته روزنامه القدس العربی، گروه موسوم به کمپین بین المللی برای آزادی در امارات (ICFUAE) نیز تأکید کرد که این کنفرانس کوششی دیگر برای سرپوش گذاشتن بر کارنامه وحشتناک حقوق بشری در این کشور حاشیه خلیج (فارس) است.

این گروه حقوقی که مقر آن در انگلیس است، گفت: امارات 2019 را سال مسامحه اعلام نموده حال آنکه آزادی بیان به طرز روزافزونی در این کشور پلیسی سرکوب می گردد، کشوری که فنآوری پیشرفته کنترل و مراقبت را از انگلیس وارد می نماید و گذشته از آن گزارش روزنامه نیویورک تایمز نشان می دهد که امارات چگونه برای نصب برنامه های جاسوسی بر روی سیستم های رایانه ای 1100 معارض و روزنامه نگار کوشش می نماید.

این گروه با اشاره به اینکه احمد منصور به دلیل استفاده از حق آزادی بیان به 10 سال حبس محکوم شده، آورده است که نظام امارات فرهنگ سکوت را نهادینه نموده حال آنکه با ایده مسامحه منافات دارد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "سازمان های حقوقی تحریم کنفرانس مسامحه امارات را خواهان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان های حقوقی تحریم کنفرانس مسامحه امارات را خواهان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید