از میان مبتلایان، 94 نفر واکسینه نشده، 34 نفر کاملا واکسینه شده، و 12 نفر نیمه واکسینه شده اند

به گزارش وبلاگ پرودا و به نقل از The Star، نیوبرانزویک آمار 140 مورد نو ابتلا به کرونا و 4 مورد مرگ در یک روز را گزارش نموده، که بالاترین تعداد مبتلایان به کووید19 در این استان بوده است.

از میان مبتلایان، 94 نفر واکسینه نشده، 34 نفر کاملا واکسینه شده، و 12 نفر نیمه واکسینه شده اند

به گفته مقامات بهداشتی، از 140 مبتلا، 94 نفر واکسینه نشده، 34 نفر کاملا واکسینه شده، و 12 نفر نیمه واکسینه شده اند. مرگ ها شامل یک فرد 30 تا 39 ساله، یک فرد 50 تا 59 ساله، و دو نفر 70 تا 79 ساله در منطقه ها فردریکتون و مونکتون بوده است.

در حال حاضر، 44 نفر بر اثر کرونا در بیمارستان های نیوبرانزویک بستری هستند، که 17 نفر آنها تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

آقای بلن هیگز، نخست وزیر نیوبرانزویک، با اشاره به اینکه بیش از نیمی از موارد مبتلا تازه زیر 40 سال بوده اند، اظهار نگرانی کرد و اضافه نمود:

درست است که این افراد عموما در بیمارستان بستری نمی شوند، اما ویروس را به بقیه افراد منتقل نموده و باعث توسعه آن خواهند شد.

با اینکه تعداد افراد بستری شده در بیمارستان ها هنوز قابل کنترل و رسیدگی است، دولت نیوبرانزویک ارائه مدرک واکسن و استفاده از ماسک را برای بعضی از مشاغل تجاری، اجباری نموده، و از مردم خواسته است اقدامات مربوط به کاهش شیوع کرونا را کماکان رعایت نمایند.

منبع: خبرکانادا

به "از میان مبتلایان، 94 نفر واکسینه نشده، 34 نفر کاملا واکسینه شده، و 12 نفر نیمه واکسینه شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از میان مبتلایان، 94 نفر واکسینه نشده، 34 نفر کاملا واکسینه شده، و 12 نفر نیمه واکسینه شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید