کولر مستر از کیس های پی سی Sneaker X با طراحی مشابه کفش ورزشی رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ پرودا، شرکت کولرمستر به مناسبت سی امن سالگرد فعالیت اش، چندین محصول منحصربه فرد معرفی نموده است. از جمله باید به کیس های شبیه به کفش کتانی Sneaker X برای کامپیوترهای پی سی اشاره کنیم که در اوج خلاقیت طراحی هستند و هر کاربری را به وجد می آورند.

کولر مستر از کیس های پی سی Sneaker X با طراحی مشابه کفش ورزشی رونمایی کرد

این کیس اولین بار به وسیله یک موددر به نام JMDF در مسابقه برند Case Mod World Series 2020 رونمایی شد. درک مقدار واقعی این کیس از روی تصاویر سخت است ولی قطعا به مقدار یک کفش واقعی کوچک نیستند. ویدئوی منتشر شده از JMDF درباره کیس های Sneaker X نشان می دهد چیزی فراتر از یک شاهکار مهندسی و ادای احترام بزرگ به فرهنگ کفش های ورزشی است و واقعا کیس های بزرگی هستند.

طراحی این کیس های کفش مانند از بعضی کفش های کتانی گران قیمت برندهایی مانند نایک، آدیداس و بالینسیاگا الهام گرفته شده است.

کومر مستر می گوید کیس Sneaker X می تواند جدیدترین CPU و GPU و خنک نماینده AIO را در خود جای دهد. برای این کیس یک پاور 600 واتی در نظر گرفته شده است و امکان دارد بعضی جنبه های طراحی نسبت به طرح اصلی JMDF تغییر نموده باشد.

هنوز کولر مستر درباره قیمت این کیس های پی سی منحصربه فرد و خلاقانه صحبت ننموده است اما امیدواریم که قیمتی کمتر از 3999 دلار کیس دست ساز JMDF داشته باشند. کولر مستر می گوید پیش خرید کیس های Sneaker X از سه ماهه سوم سال 2022 شروع می گردد.

کولر مستر از کیس های مقدار کوچک دو رنگ Mini X نیز رونمایی نموده است که باز دوست داشتنی هستند و جلب توجه می نمایند. این کیس های مدل mini ITX با پنل های رنگارنگ و قابل تعویض ارائه می شوند. تا کنون، کولر مستر چهار رنگ از این کیس ها را به نمایش گذاشته است که شامل ترکیب رنگی ساده و خاکستری تا مشکی و بنفش و طرح های کمی شلوغ تر صورتی و آبی روشن هستند.

هنوز کولر مستر درباره ابعاد کیس های Mini X صحبت ننموده است و ما دقیقا نمی دانیم کدام سخت افزارها می توانند روی این کیس ها نصب شوند. قیمت این کیس ها نیز معین نیست ولی باز پیش فروش آن ها از فصل پاییز 2022 شروع می گردد.

منبع: یک پزشک

به "کولر مستر از کیس های پی سی Sneaker X با طراحی مشابه کفش ورزشی رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولر مستر از کیس های پی سی Sneaker X با طراحی مشابه کفش ورزشی رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید