منطقه ها فاقد پایش تصویری در خوزستان، تحت پوشش قرار می گیرند

به گزارش وبلاگ پرودا، خبرنگاران/خوزستان استاندار خوزستان بر ضرورت تقویت احساس امنیت در سطح جامعه و استفاده از تجهیزات نوین در این حوزه تاکید نمود.

منطقه ها فاقد پایش تصویری در خوزستان، تحت پوشش قرار می گیرند

صادق خلیلیان در نشست قرارگاه مقابله با سرقت استان خوزستان با اشاره به لزوم ارتقای سطح امنیت روانی در سطح استان شرح داد: وقتی احساس امنیت جامعه افزایش یابد منجر به تقویت آسایش جامعه می شود لذا ضرورت دارد با تمهیدات اندیشیده شده محیطی امن، برای خانواده ها فراهم آوریم.

به گزارش وبلاگ پرودا به نقل از استانداری خوزستان، استاندار خوزستان با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین به منظور پیشگیری از جرایم مختلف از جمله سرقت اضافه کرد: افزایش سطح امنیت در جامعه نیازمند مجموعه ای از اقدامات است که باید در کنار هم سازماندهی شوند هر چند وجود گشت ضروری است اما ضرورت دارد از ابزار و تجهیزات نوین و مدرن در این راستا استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت پایش تصویری در همه شهرستان های استان شرح داد: شهرستان هایی که فاقد پایش تصویری هستند باید در یک زمان بندی کوتاه تحت پوشش قرار گیرند.

خلیلیان بعلاوه بر ضرورت روشنایی پارک ها و معابر تاکید نمود.

وی در انتها از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی تشکر کرد و گفت: در دو ماه اخیر اقدامات خوبی از سوی متولیان امر در زمینه برقراری نظم و امنیت انجام شده است که ضرورت دارد این اقدامات استمرار یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "منطقه ها فاقد پایش تصویری در خوزستان، تحت پوشش قرار می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه ها فاقد پایش تصویری در خوزستان، تحت پوشش قرار می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید