سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب شد

به گزارش وبلاگ پرودا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی بهمن نقی پور را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب شد

به گزارش گروه استان های وبلاگ پرودا، بهرام عین الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور حکمی دکتر بهمن نقی پور را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب کرد.

متن این حکم به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر بهمن نقی پور

دانشیار محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیرو های متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر پیروز و موید باشید.

شایان ذکر است، بهمن نقی پور، استاد و معاون آموزشی گروه آنستیزیالوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دارای بورد تخصصی در رشته آنستیزیالوژی و بورد فوق تخصصی در حوزه کاردیاک آنستیزیالوژی است. نقی پور در حال حاضر رئیس انجمن بیهوشی استان آذربایجان شرقی نیز است. همزمان وی مسئولیت ریاست اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) تبریز را نیز برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید