روستاهای محروم نیازمند تامین آب شرب بهداشتی هستند

به گزارش وبلاگ پرودا، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارات و توقعات مردم روستاهای محروم لرستان به ویژه دلفان، ابتدایی که همانا تامین راه دسترسی و آب شرب بهداشتی است.

روستاهای محروم نیازمند تامین آب شرب بهداشتی هستند

دکتر یحیی ابراهیمی با اشاره به دیدارش با مهندس جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور که به منظور پیگیری مسائل و شرایط پروژه های آب و فاضلاب شهرستان های سلسله و دلفان انجام شد، در گفت وگو با وبلاگ پرودا اظهار کرد: بعضی روستاهای محروم نیازمند تامین آب شرب بهداشتی هستند.

وی افزود: متأسفانه علیرغم اینکه در لرستان طی چند سال اخیر شاهد بارندگی های مطلوب بودیم ولی متأسفانه بیشتر روستاهای لرستان به ویژه شهرستان دلفان با کمبود آب شرب روبرو اند.

ابراهیمی اعلام کرد: در دیداری که با اهالی روستاها داشتم انتظارات و توقعات مردم ابتدایی و تامین راه دسترسی و آب شرب بهداشتی است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با یکپارچه سازی شرکت آبفای روستایی و شهری ضرورت دارد اتفاقات خوبی رخ دهد.

این نماینده مجلس افزود: می طلبد روستاهایی که تحت پوشش خدمات شرکت آبفا نیستند با آنالیز و مطالعات از خدمات آبفا بهره مند شوند.

وی عنوان نمود: مجمع نمایندگان نیز در بحث پروژه های مرتبط با آب شرب در روستاها و شهرها همکاری لازم را با شرکت آبفای لرستان و کشور دارند و در بودجه 1400 از اختیارات و توانایی آنان در این راستا استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "روستاهای محروم نیازمند تامین آب شرب بهداشتی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستاهای محروم نیازمند تامین آب شرب بهداشتی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید