خبرنگاران 870 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام کشور اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ پرودا، شهرکرد- خبرنگاران- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: سال جاری 870 هزار میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری طرح های عمرانی نیمه تمام کشور اختصاص یافته است.

خبرنگاران 870 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام کشور اختصاص یافت

به گزارش وبلاگ پرودا، محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری که به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید ،تاکید نمود: این میزان اعتبار در سال گذشته 600 هزار میلیارد ریال و در سال 1397 برابر 420 هزار میلیارد ریال بود.

وی اضافه کرد: تا یک هفته دیگر آخرین اولویت های اقتصاد مقاومتی و اشتغال مربوط به چهارمحال و بختیاری به سازمان برنامه و بودجه کشور ارایه گردد.

نوبخت توضیح داد: سعی می گردد تا چهارمحال و بختیاری سهم بیشتری از اعتبارات مربوط به تکمیل و بهره برداری طرح های عمرانی نیمه تمام داشته باشد.

وی با اشاره به سهم 3.64 درصدی این استان از تسهیلات ارزان قیمت و اشتغال زایی کشور یادآور شد: در صورت جذب به موقع تسهیلات، سهم بیشتری از محل باقی مانده تسهیلات سایر استان ها که در وقت مقرر جذب نشده، به چهارمحال و بختیاری اختصاص می یابد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: استاندار چهارمحال و بختیاری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از این فرصت استفاده لازم را ببرند.

وی گفت: از باقی مانده بودجه سال 1398 برای تکمیل و بهره برداری طرح های مصوب سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده خواهد شد.

نوبخت تاکید نمود: اعتبار تمامی طرح های اقتصاد مقاومتی استان 100 درصد تخصیص داده می گردد.

وی اضافه کرد: به علت شرایط جغرافیایی و آب و هوایی استان، تسریع در فرایند تخصیص اعتبار و تکمیل طرح های این استان ضرورت دارد.

نوبخت توضیح داد: انتظار می رود پیمانکار طرج راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد با سرعت بیشتری نسبت به اجرای این طرح و تکمیل و بهره برداری از آن تا بهار 1400 اقدام کند.

به گزارش وبلاگ پرودا، چهارمحال و بختیاری 124 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد داشته که تکمیل و بهره برداری از این طرح ها نیازمند 5 هزار و 520 میلیارد ریال اعتبار است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 870 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام کشور اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 870 هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های نیمه تمام کشور اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید