جمعیت بالای 12 سال در انتاریو می توانند از ژانویه سومین دوز را دریافت نمایند

به گزارش وبلاگ پرودا، دولت انتاریو در به روزرسانی روز چهارشنبه اظهار داشت که در حال توسعه افرادی است که واجد شرایط دریافت دوز تقویتی واکسن کووید-19 هستند و در نهایت، میخواهد در طول زمان همه مردم انتاریو دوز تقویتی دریافت نمایند.

جمعیت بالای 12 سال در انتاریو می توانند از ژانویه سومین دوز را دریافت نمایند

از 6 نوامبر کارکنان بخش مراقبت های درمانی، افراد 70 ساله و بالاتر، افراد بومی و اعضای غیربومی بالای 18 سال خانواده و کسانی که دو دوز آسترازنکا یا یک دوز جانسون اند جانسون دریافت نموده باشند واجد شرایط دریافت دوز سوم واکسن کرونا هستند.

رزروها از شنبه 6 نوامبر ساعت 8 صبح باز می شوند و در صورت واجد شرایط بودن با مرکز تماس استانی واکسن تماس بگیرید یا به پورتال واکسن کووید-19 انتاریو رجوع کنید.

طبق گفته دولت انتاریو، افراد 12 ساله و بالاتر واجد شرایط می توانند شش تا هشت ماه پس از دومین دوز خود از ژانویه 2022 دوز تقویت نماینده دریافت نمایند.

دریافت نمایندگان پیوند، سالمندانی که در خانه های مراقبت از سالمندان هستند و افراد مبتلا به بیماری ها خاص نیز از قبل واجد شرایط دریافت دوزهای تقویت نماینده بودند.

با این حال، هیچ تاریخ مشخصی برای بچه ها 5 تا 11 ساله برای دریافت دوز اول و دوم وجود ندارد و در انتظار تایید وزارت بهداشت کانادا است.

منبع: خبرکانادا

به "جمعیت بالای 12 سال در انتاریو می توانند از ژانویه سومین دوز را دریافت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعیت بالای 12 سال در انتاریو می توانند از ژانویه سومین دوز را دریافت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید