فراوری انبوه ژل ضدعفونی کننده محلول اوکالیپتوس

به گزارش وبلاگ پرودا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران از فراوری انبوه ژل ضدعفونی کننده محلول اوکالیپتوس برای ضدعفونی دست و محیط در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس اطلاع داد.

فراوری انبوه ژل ضدعفونی کننده محلول اوکالیپتوس

به گزارش وبلاگ پرودا به نقل از ایسنا، دکتر عبدالله قاسمی پیر بلوطی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران (شهر قدس /ملارد/صفادشت) با اشاره به تشکیل جلسه فوق العاده هیأت رئیسه واحد شهرقدس برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: این جلسه مصوباتی همچون ضدعفونی تمامی بخش های مختلف دانشگاه، نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکار در مورد سلف سرویس دانشجویان و جلوگیری از هر گونه موارد غیر بهداشتی توسط کارشناسان امور تغذیه، فراوری بخورهای ضدعفونی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، فراوری انبوه ژل های ضد عفونی در مرکز تحقیقات گیاهان دارویی، تهیه ماسک و دستکش برای افرادی که در محل کار حضور پیدا می نمایند، تعطیلی کلاس ها و به تعویق انداختن برنامه هایی نظیر اعتکاف، راهیان نور، همایش ها، سخنرانی های علمی و ... داشت.

آموزش ساخت ژل ضدعفونی نماینده در خانه

وی تأکید کرد: تدابیری اتخاذ شده که تمامی همکاران و استادان در هنگام ورود به دانشگاه از محل در ورودی انتظامات ماسک و دستکش یکبار مصرف دریافت نموده و در محل کار حضور پیدا نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "فراوری انبوه ژل ضدعفونی کننده محلول اوکالیپتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه ژل ضدعفونی کننده محلول اوکالیپتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید