خبرنگاران 28 بیمار بدحال کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند

به گزارش وبلاگ پرودا، شاهرود - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تعداد 198 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری هستند که از این تعداد 28 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

خبرنگاران 28 بیمار بدحال کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند

به گزارش وبلاگ پرودا، رضا چمن شامگاه سه شنبه با بیان اینکه شاهد فرایند صعودی نگران نماینده ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های شاهرود و میامی مشابه سایر نقاط دیگر کشور هستیم، اضافه نمود: طی 48 ساعت گذشته پاسخ آزمایش 224 مورد جدید قطعی ابتلا مثبت اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته شمار مراجعه مبتلایان به علایم مشکوک در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزایش یافت، گفت: طی این بازه زمانی 324 بیمار با علایم مشکوک به مراکز درمانی و اورژانس بیمارستان های این شهرستان مراجعه کردند.

چمن با بیان اینکه این فرایند فزاینده و مراجعات رو به ازدیاد کارکنان حوزه بهداشت را برای ساماندهی امور و خدمت رسانی در شرایط بسیار پراسترس و سخت قرار داده است، ادامه داد: در 24 ساعت اخیر 42 بیمار در بخش های مختص به بیماران کرونایی بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از همراهی تمامی دستگاه های اجرایی، نظارتی و عامه مردم قدردانی کرد و گفت: در این شرایط سخت و طاقت فرسا انتظار این است که 2 هفته همه مردم سخت گیرانه، با جدیت و قاطعیت تمامی محدودیت ها را رعایت نمایند تا بتوانیم با سرعت بهتر و بیشتری از این شرایط فوق بحرانی عبور کنیم.

به گفته وی، باید با رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی آهنگ رو به رشد نگران نماینده کند گردد تا بتوانیم با آسیب، ابتلا و تلفات کمتری این موج سهمگین را مدیریت کنیم.

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است، هم اکنون شهرستان شاهرود در شرایط قرمز و شهرستان میامی در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند.

شهرستان های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود 260 هزار تن و 54 هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شناسایی 24 هزار و 760 بیمار جدید کرونا در کشور رکورد مبتلایان شناسایی شده روزانه شکسته شد و با فوت 291 تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 65 هزار و 55 تن رسید.

همچنین در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (24 فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 24 هزار و 760 تن بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و سه هزار و 132 تن بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 2 میلیون و 118 هزار و 212 تن رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 28 بیمار بدحال کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 28 بیمار بدحال کرونا در بیمارستان شاهرود بستری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید