تذکر نماینده اهواز به دولت برای تبدیل شرایط نیروهای شرکتی وزارت خانه ها

به گزارش وبلاگ پرودا، تهران (پانا) - نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس با بیان اینکه نیروهای شرکتی فعال در وزارتخانه ها از شرایط معیشتی مطلوبی برخوردار نیستند، از دولت خواست تا ساماندهی این نیروها در وزارتخانه ها همچنین تبدیل شرایط نیروهای شرکتی ایثارگران و شهرداری ها را در دستورکار قرار دهد.

تذکر نماینده اهواز به دولت برای تبدیل شرایط نیروهای شرکتی وزارت خانه ها

مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: هم اکنون در ابتدای شروع به کار دولت تازه هستیم، انتظاری که از وزرا داریم و جزو شروط مجلس انقلابی برای آن ها هم بوده است معین تکلیف، ساماندهی و تبدیل شرایط نیروهای شرکتی و پیمانکاری در وزارتخانه ها است چرا که در شرایط کنونی بسیاری از آن ها با مسائل معیشتی جدی روبرو هستند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بسیاری از وزارتخانه ها تفاوت دریافت حقوق بین یک نیروی شرکتی و نیروی رسمی که همان شغل را دارد، برخی اوقات تا 5 برابر است کما اینکه این شرایط در وزارتخانه های نفت، بهداشت و ارتباطات مشاهده می شود.

وی شرح داد: با توجه به مصوبه مجلس برای تبدیل شرایط ایثارگران و پرسنل خدماتی و شرکتی شهرداری ها باید براساس قانون در سال 1400 ظرف مدت 3 ماه معین تکلیف می شدند.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: انتظار داریم دولت تبدیل شرایط نیروهای شرکتی در تمام وزارتخانه ها و ایثارگران و پرسنل شهرداری ها را به سرعت در دستور کار قرار دهد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تذکر نماینده اهواز به دولت برای تبدیل شرایط نیروهای شرکتی وزارت خانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر نماینده اهواز به دولت برای تبدیل شرایط نیروهای شرکتی وزارت خانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید