خبرنگاران شرکتهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی صاحب زمین می شوند

به گزارش وبلاگ پرودا، مشهد- خبرنگاران- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: زمینه استقرار شرکتهای دانش بنیان در زمینهای اطراف شهرکهای صنعتی یا سوله های ساخته شده در آنها برای اجرای طرحهای توسعه و رساندن محصول خود به فراوری انبوه فراهم می گردد.

خبرنگاران شرکتهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی صاحب زمین می شوند

علی رسولیان روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پرودا اضافه نمود: این مهم براساس تصمیم سازمان صنایع کوچک و شرکتهای صنعتی کشور صورت گرفته و مورد استقبال معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز نهاده شد.

وی ادامه داد: با این اقدام یاری به تامین مالی شرکتهای دانش بنیان مستقر شده در شهرکها و نواحی صنعتی توسط معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری انجام خواهد شد و زمین برای ساخت واحد به شرکت دانش بنیان واگذار می گردد یا فضای لازم برای استقرار در سوله های ساخته شده در شهرکهای صنعتی به آنها اختصاص می یابد.

رییس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: همیشه یکی از دغدغه های شرکتهای دانش بنیان بویژه در خراسان رضوی نداشتن زمین برای استقرار واحد تولیدی خود در شهرکهای صنعتی یا اطراف آن بوده که به مشکل تک تک این شرکتها رسیدگی می گردد.

وی همچنین با اشاره به همت وزیر صنعت، معدن و تجارت برای تامین مالی همه طرحهای سرمایه گذاری دارای تفاهمنامه در چارچوب الگوی مثلث توسعه مالی فرهنگی در خراسان رضوی اضافه نمود: در این راستا نشستی با حضور حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن و مسوولان و سرمایه گذاران 14 طرح مالی دارای اولویت استان خراسان رضوی در تهران برگزار گردید و بانک صنعت و معدن تامین 22 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش 11 طرح را از محل اعتبارات وزارت صنعت، معدن و تجارت بر عهده گرفت.

رسولیان ادامه داد: برای تمام طرحهای دارای تفاهمنامه سرمایه گذاری در خراسان رضوی طی رایزنی با مدیران عامل بانکها، تسهیلات مورد احتیاج تامین می گردد.

هم اکنون 283 طرح عظیم دارای تفاهمنامه سرمایه گذاری با مجموع سرمایه گذاری 188 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای 180 هزار نفر در خراسان رضوی وجود دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شرکتهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی صاحب زمین می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکتهای دانش بنیان در شهرکهای صنعتی صاحب زمین می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید