بهداشت دهان و دندان

خروجی رشد منابع عمومی صندوق رفاه باید به دانشجو برسد

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: یک اتفاق بسیار خوب در صندوق رفاه رشد منابع عمومی بود که اعتقاد داریم اگر رشدی در منابع عمومی اتفاق بیفتد، خروجی آن باید به دانشجو برسد.

6 دی 1400

تأثیر رسانه بر اختلالات خوردن

تعداد زیادی از دختران نوجوان تلاش می کنند تا شبیه به مدل ها یا هنرپیشه های لاغر و مدل هایی که آنها در تلویزیون و فیلم ها می بینند، شوند. تأثیر رسانه ها بر اختلالات خوردن، این است که تقریبا هر زن و کودک را تحت

4 آبان 1400

دلیل دندان قروچه

دندان قروچه واژه ای است برای سایش، مالش و فشردن دندان ها حین خواب یا در زمان اضطراب و احساس فشار روانی. این حالت می تواند خفیف و گهگاهی شدید و مکرر باشد. دندان قروچه اغلب در مرحله نخست خواب روی می دهد و ممکن است سر و صدای آن سایر افراد را آزار دهد.

31 شهریور 1400

خطبه های حضرت زینب (س) در شام و کوفه به زبان فارسی و عربی

نقش حضرت زینب (س) در هموار کردن راستا ولایت و امامت و زنده نگه داشتن راه و مکتب امام حسین (ع) بی بدیل است. آن حضرت هم در واقعه عاشورا نقش موثری داشتند و هم پس از شهادت امام حسین (ع) حضور پررنگ ایشان باعث روی آوردن دوباره مردم به اهل بیت شد. بدون شک خطبه های...

4 مرداد 1400

از دهان نفس نکشید؛ عواقب خطرناکی که از آن بی خبرید !

خبرنگاران : تنفس دهانی نوعی تنفس غیر عادی است. این یک اختلال بسیار شایع در میان جمعیت عمومی است که نتایج طولانی مدت آن جدی است.

10 اردیبهشت 1400

چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 11 دی ماه برگزار می شود

مرحلهی نظری چهاردهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 11 دی ماه 1399 برگزار می شود.

27 آذر 1399

10 غذای رژیمی خوشمزه ای که لاغرتان می کند!!

به گزارش زندگی امروز ، آیا شما هم برای لاغر و خوش اندام شدن رژیم گرفته اید؟ پس این برای شما ضروری است که اهمیت کالری های مصرف شده توسط خود در طول روز را بدانید و بفهمید.

29 اردیبهشت 1399

خطرات مصرف بی رویه فلوراید

مصرف مکمل های حاوی فلوراید توسط اداره غذا و داروی آمریکا برای مادران باردار ممنوع اعلام شده، اگرچه این مکمل ها برای جنین به هیچ وجه خطرناک نیست، اما در سال های اخیر بعضی محققان ثابت نموده اند که فلوراید از راه جفت به جنین منتقل می گردد.

2 اردیبهشت 1399

چرا توالت فرنگی برای سلامتی ضرر دارد؟

اگر در حال حاضر توالت فرنگی تنها گزینه موجود برای شماست، نگران نباشید: یک راهکار ساده وجود دارد: فقط کافی است زانو های خود را بالا بیاورید و تا بدنتان از زاویه 90 درجه به 35 درجه تغییر دهید.

10 آبان 1398