لیگ برتر کشتی آزاد، صنایع مازندران حریف فولادین ذوب در فینال شد

به گزارش وبلاگ پرودا، تیم صنایع مازندران در مسابقه ای یک طرفه از سد دانشگاه آزاد اسلامی گذشت تا حریف فولادین ذوب در فینال لیگ برتر کشتی آزاد گردد.

لیگ برتر کشتی آزاد، صنایع مازندران حریف فولادین ذوب در فینال شد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ پرودا، بعد از فینالیست شدن فولادین ذوب آمل، دومین مسابقه نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد صبح امروز (19 آذر) در سالن بدون تماشاگر آزادی شروع شد.

تیم صنایع مازندران که در ترکیب خود دو کشتی گیر خارجی و دو ملی پوش داشت به راحتی و با نتیجه 9 بر یک از سد تیم دانشگاه آزاد گذشت. دانشگاهی ها بدون ملی پوش و خارجی در این دوره از رقابت ها شرکت نموده اند.

با این نتیجه تیم صنایع عصر امروز مبارزه فینال را مقابل فولادین ذوب آمل برگزار خواهد نمود و تیم های سهند ارس و دانشگاه آزاد اسلامی برای رسیدن به جایگاه سومی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

نتایج انفرادی این مسابقه به توضیح زیر است: (نام کشتی گیران صنایع ابتدا آمده است)

وزن 57 کیلوگرم: عباس گادژی ماگمادوف در اولین مبارزه نیمه نهایی 12 بر یک شکست را به رضا مومنی تحمیل کرد.

وزن 61 کیلوگرم: رحمان عموزاد ملی پوش ایرن در مسابقات دنیای نروژ با توجه به دیسکالیفه شدن مهدی شیرازی، دومین پیروزی را برای تیمش به دست آورد.

وزن 65 کیلوگرم: فرزاد عموزاد با نتیجه 5 بر 2 مقابل حسن مرادقلی پیروز شد.

وزن 70 کیلوگرم: ماگومد رسول گازی ماگمادوف 14 بر 3 فرهاد نوری را از پیش رو برداشت تا صنایع به چهارمین برد متوالی اش برسد.

وزن 74 کیلوگرم: جمال عبادی 7 بر 3 حامد رشیدی را از پیش رو برداشت.

وزن 79 کیلوگرم: جدال دو مدعی این وزن با پیروزی علی سوادکوهی به انتها رسید. سوادکوهی در مبارزه ای نزدیک با نتیجه 4 بر 3 بهمن تیموری را شکست داد تا فینالیست شدن تیمش با این برد قطعی گردد.

وزن 86 کیلوگرم: احمد بذری که در مرحله مقدماتی لیگ برای تیمش در 92 کیلوگرم کشتی گرفته بود، در وزن سابق با نتیجه 10 بر صفر علیرضا صابریان را شکست داد.

وزن 92 کیلوگرم: سجاد غلامی با نتیجه 5 بر یک مغلوب امیر محمدی ملی پوش سابق شد تا دانشگاه آزاد به اولین برد خود در نیمه نهایی برسد.

وزن 97 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان هشتمین برد تیمش را با نتیجه 3 بر 2 مقابل میثم عبدی به دست آورد.

وزن 125 کیلوگرم: با توجه به محتمل بودن بردهای متوالی صنایعی ها در 6 وزن ابتدایی، ارنج اوزان بالای این تیم طوری چیده شده بود که صرفا کشتی گیران این تیم در مبارزه نیمه نهایی روی تشک رفته و با یک راحت و بی دردسر خود را برای مبارزه فینال آماده نمایند. به این ترتیب مجتبی گلیج دارنده مدال برنز دنیا در سال 2021 در سنگین وزن برای تیمش روی تشک رفت و در حالی که کیلوهای زیادی در مقایسه باعلی اکبرپور فاصله داشت، این حریف را 6 بر صفر شکست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر کشتی آزاد، صنایع مازندران حریف فولادین ذوب در فینال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کشتی آزاد، صنایع مازندران حریف فولادین ذوب در فینال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید