رُز: بازی پرفشاری مقابل بشیکتاش داشتیم، بلینگهام بازیکنی فوق العاده است

به گزارش وبلاگ پرودا، سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند پس از پیروزی تیمش در خانه عقاب های استانبول از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

رُز: بازی پرفشاری مقابل بشیکتاش داشتیم، بلینگهام بازیکنی فوق العاده است

به گزارش وبلاگ پرودا، مارکو رُز که شاگردانش در اولین گام از رقابت های مرحله گروهی فصل نو لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک در خانه بشیکتاش به پیروزی رسیدند، پس از این بازی گفت: بازی پرفشاری بود. جو استادیوم خیلی خوب بود و هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. به نظرم بازی خوبی بود.

وی اضافه نمود: عملکرد بشیکتاش در 25 دقیقه اول خیلی خوب بود، اما وقتی ما پیروز به ثمر رساندن گل اول بازی شدیم، کنترل بازی را هم در اختیار خود گرفتیم و بر بازی تسلط پیدا کردیم. طرفداران بشیکتاش حمایت فوق العاده ای از تیم شان داشتند و بازی مقابل این تیم برای هر تیمی سخت خواهد بود. بشیکتاس قدرت خود را از طرفدارانش می گیرد. شما البته طرفداران ما را هم در دورتموند خواهید دید!

سرمربی بوروسیا دورتموند در انتها در تمجید از هافبک انگلیسی 18 ساله اش که در این ملاقات پیروز به ثمر رساندن گل اول تیمش شد و پاس گل ارلینگ هالند را هم ساخت، گفت: جود بلینگهام یک بازیکنِ در خدمت تیم است. او بازیکنی ارزشمند، مصمم و خیلی جاه طلب است. جود بازیکنی فوق العاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رُز: بازی پرفشاری مقابل بشیکتاش داشتیم، بلینگهام بازیکنی فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رُز: بازی پرفشاری مقابل بشیکتاش داشتیم، بلینگهام بازیکنی فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید