صدرنشینی از استقلال گرفته می گردد؟!

به گزارش وبلاگ پرودا، در حالیکه مسابقات لیگ برتر به علت روز های فیفا و مسابقات تیم ملی متوقف شده روز آدینه یک بازی معوقه از هفته سوم در استادیوم انقلاب کرج بین دو تیم پیکان و ذوب آهن اصفهان برگزار می گردد. پیکان اگر چه یک تیم تهرانی محسوب می گردد، اما به علت گران شدن اجاره استادیوم شهدای شهر قدس و بعلاوه زمین نامناسب این استادیوم ترجیح داده که برای میزبانی به استان همجوار یعنی البرز کوچ کند! مسابقه این دو تیم در فصل نو کاملا با فصل گذشته فرق دارد. دو تیمی که فصل قبل برای بقا می جنگیدند این فصل نتایج خوبی تا هفته چهارم گرفته اند.

صدرنشینی از استقلال گرفته می گردد؟!

پیکان 7 امتیازی اگر بتواند در این مسابقه یک بر صفر به پیروزی برسد با استقلال صدرنشین هم امتیاز خواهد شد، ولی اگر با بیش از یک گل ذوب آهن را شکست بدهد در آنصورت صدرنشین نو لیگ خواهد بود. ذوب آهن هم 6 امتیازی است و فقط یک باخت به استقلال داشته است. ذوبی ها بعد از پیروزی مقابل سپاهان در دربی اصفهان اکنون می خواهد فاصله اش را در جدول لیگ هم با این تیم کم کند و اگر برنده گردد شانس صعود تا رتبه سوم را دارد و به یک قدمی سپاهان در جدول لیگ خواهد رسید.

نکته جالب این مسابقه تعویض سرمربی دو تیم است. تارتار فصل گذشته در پیکان حضور داشت و مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن بود. هر دو تیم شناخت خوبی هم از افکار فوتبالی سرمربی و هم از بازیکنان حریف دارند. به نظر می رسد دو تیم در پی روز های طلایی گذشته خود در فوتبال باشگاهی کشور هستند.

تیم داوری این مسابقه هم به این توضیح است: محمد رضا اکبریان (داور) - محمد رضا منصوری - محسن سلطانی (یاری داوران)

منبع: فرارو

به "صدرنشینی از استقلال گرفته می گردد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی از استقلال گرفته می گردد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید