همدانی: مدل بازی استقلال دور از تفکرات سنتی همیشگی است، سوء مدیریت باعث حذف ایرانی ها از آسیا شد

به گزارش وبلاگ پرودا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در ساختار دفاعی خوب کار نموده است، ولی شکل بازی این تیم خوشایند طرفداران نیست.

همدانی: مدل بازی استقلال دور از تفکرات سنتی همیشگی است، سوء مدیریت باعث حذف ایرانی ها از آسیا شد

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پرودا، درباره عملکرد استقلال در سیزدهم هفته از لیگ برتر فوتبال، گفت: باید با اعداد و ارقام صحبت کنیم. در تیم فرهاد مجیدی شاهد یکسری نکات قوت و ضعف هستیم. اگر از لحاظ ساختار دفاعی نگاه کنیم، استقلال در این زمینه بسیار خوب کار نموده است. تیمی که می خواهد شکل بگیرد، باید ابتدا گل نخورد. درست است که استقلال با انتخاب های فرهاد مجیدی بسته شده، ولی با توجه به جدایی بعضی بازیکنان کلیدی، نفرات نو برای رسیدن به اتحاد تاکتیکی احتیاج به زمان دارند.

شکل بازی استقلال خوشایند طرفداران نیست

استقلال در صدر جدول قرار گرفته است، ولی طرفداران رضایت ندارند. وی با بیان این جمله اضافه کرد: مدل و شکل بازی استقلال خوشایند نیست، چون استقلال همواره تفکرات هجومی داشته است. اینکه استقلال برابر تیمی مثل آلومینیوم اراک شکل تدافعی داشته باشد، از تفکرات سنتی همیشگی استقلال به دور بوده و دلنشین نیست. با این وجود، استقلال ستون های تیمش را پیدا نموده است. درون دروازه سیدحسین حسینی نمایش خوبی داشته است. سیاوش یزدانی در خط دفاعی، ماهرانه فوتبال بازی می نماید و نقش لیدر را دارد. در خط هافبک، مهدی مهدی پور فوق العاده کار نموده است. در خط حمله، رودی ژستد شاید در حد بالاتر از فوتبال ایران نباشد، ولی چیزی که مجیدی می خواهد را انجام می دهد. ژستد از نظر کارشناسی خوب نبوده، اما مجیدی پس از هر بازی رضایتمندی خودش را از او اعلام نموده است.

مس با اقتدار نشان داده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به بازی امروز آبی پوشان مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر توضیح داد: مس در دومین سال حضورش در لیگ برتر تیم خوبی نشان داده است. آنها در خانه کمتر به تیمی باج می دهند و در بیرون نیز با اقتدار بازی می نمایند. اگر بازیکنان استقلال درک خوبی از بازی با مس نداشته باشند، به مشکل می خورند.

حذف استقلال و پرسپولیس به خاطر مسائل مدیریتی است

همدانی در ادامه گفت وگو خود با وبلاگ پرودا در رابطه با حذف استقلال، پرسپولیس و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا به علت بحث صدور مجوز حرفه ای گفت: سوء مدیریت باعث این اتفاقات شده است. تا زمانی که ساختاری ایجاد نشود و توضیح وظایف تعیین نباشد، این مسائل را خواهیم داشت. مسائل زیادی در فوتبال مان وجود دارد که بیشتر آن به بحث مدیریت بازمی شود، ماجرای پرونده ویلموتس نشأت گرفته از مسائل مدیریتی است.

مایه ننگ است که روشن را نشناختند

وی در واکنش به ماجرای مسائل ورود حسن روشن به استادیوم آزادی که او را نشناخته بودند، یادآور شد: مایه ننگ است کسانی که یک روز سردمدار فوتبال ملی بودند را به این شکل به فراموشی می سپاریم. این مواقع باید گفت قدر همدیگر را بدانیم. متأسفم که باشگاه ها هیچ برنامه ای برای پیشکسوتان خود ندارند. شرایط طوری شده که قهرمان زنده را عشق است. کاری ننموده اند نسل نو و قدیم به یکدیگر نزدیک شوند و برنامه ای در این زمینه نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "همدانی: مدل بازی استقلال دور از تفکرات سنتی همیشگی است، سوء مدیریت باعث حذف ایرانی ها از آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدانی: مدل بازی استقلال دور از تفکرات سنتی همیشگی است، سوء مدیریت باعث حذف ایرانی ها از آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید