اکسپرس انتری اصلی ترین روش کانادا برای استقبال از مهاجران گروه مالی است

به گزارش وبلاگ پرودا و به نقل از سی آی سی نیوز، برنامه تجربه کانادایی (CEC) حدود 85 درصد از تمام درخواست های پذیرفته شده در سیستم اکسپرس انتری در امسال را به خود اختصاص داده است. از ژانویه تا اکتبر سال 2021، اداره مهاجرت کانادا 108.860 تأییدیه اقامت دائم برای متقاضیان CEC صادر کرد. 12514 تأییدیه نیز به متقاضیان برنامه انتخاب استانی (PNP) تعلق گرفته است؛ که حدود 10 درصد کل درخواست های پذیرفته شده در امسال را تشکیل می دهد.

اکسپرس انتری اصلی ترین روش کانادا برای استقبال از مهاجران گروه مالی است

گروهی که کمترین تعداد COPR یا تأییدیه اقامت دائم را دریافت کردند، متقاضیان برنامه نیروی کار متخصص فدرال (FSWP) بودند. آنها امسال تنها 6795 COPR دریافت نموده اند؛ که تنها 5 درصد از کل COPRهای صادر شده برای داوطلبان اکسپرس انتری در امسال است؛ تقریباً 9 برابر کمتر از آنچه قبل از همه گیری بود.

داده های اداره مهاجرت کانادا حاکی از آن است که در حال حاضر 1.8 میلیون درخواست برای اقامت دائم و اقامت موقت وجود دارد، که حدود 100.000 مورد از آنها تحت اکسپرس اینتری ارسال شده اند. تا 27 اکتبر است. شواهد نشان می دهد 48.000 درخواست CEC به جای مانده تا ژانویه 2022 پردازش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد شغلی موردنیاز اکسپرس انتری

اکسپرس انتری اصلی ترین روشی است که کانادا از مهاجران گروه مالی استقبال می نماید. متقاضیان واجد شرایط اکسپرس انتری قادرند مشخصات خود را در وبسایت IRCC ثبت نمایند. این افراد بر اساس معیارهای سرمایه انسانی مانند سن، تحصیلات، سطح زبان و سابقه کاری، امتیازی در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) دریافت خواهند کرد. دعوتنامه های اقامت دائم تقریباً هر دو هفته یک بار برای متقاضیان دارای بالاترین امتیاز ارسال می گردد. سپس آنها 60 روز فرصت دارند تا درخواست اقامت دائم خود را به IRCC ارسال نمایند. پس از پذیرش درخواست، اداره مهاجرت برای متقاضیان COPR صادر می نماید.

وزیر مهاجرت کانادا، آقای شان فریزر تا 10 فوریه 2022 از طرح ظرفیت پذیرش مهاجر سال های 2022 تا 2024 رونمایی خواهد نمود.

منبع: خبرکانادا

به "اکسپرس انتری اصلی ترین روش کانادا برای استقبال از مهاجران گروه مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکسپرس انتری اصلی ترین روش کانادا برای استقبال از مهاجران گروه مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید