امداد رسانی به 8مادر باردار در کولاک و برف کردستان

به گزارش وبلاگ پرودا، خبرنگاران/کردستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از دیروز تا به امروز با شروع بارش برف در کردستان، از طریق نجاتگران هلال احمر استان به 8 مادر باردار در استان امداد رسانی و به مراکز درمانی منتقل شده اند.

امداد رسانی به 8مادر باردار در کولاک و برف کردستان

پیام جلالی در گفت وگو با وبلاگ پرودا اظهار کرد: با کمک نیروهای امدادی و تلاش شبانه روزی، در شرایط سخت برف و کولاک و گذر از جاده و راه ها، به 8 مادر باردار در روستاهای استان امداد رسانی شد.

جلالی اظهار داشت: یکی از مادران باردار از روستای دزلی سروآباد که 3 بامداد نوزاد در آمبولانس و جاده های برف و کولاک به جهان آمد، یک مورد از روستای بکرآباد شهرستان دهگلان، یک مورد از روستای بوالحسن شهرستان بانه، 3 مورد در روستاهای سرچشمه، گاوشله و دالوی

شهرستان سقز و یک مورد از روستای گاوآهنتو شهرستان دیواندره، بودند که از طریق نجاتگران هلال احمر کردستان به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: در پی بارش بارش برف و صعب العبور بودن منطقه ها، کلیه راه های ارتباطی روستاها مسدود شده و امکان دسترسی به روستا وجود نداشت که پس از کسب اطلاع از شرایط این مادران، تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر کردستان به محل اقامت این بانوان اعزام شده و پس از امداد رسانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامە داد: خوشبختانه هم اکنون حال مادران باردار خوب است و در شرایط مطلوبی به سر می برند.

جلالی اظهار داشت: به مردم توصیه می شود در این ایام از ترددهای غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند و در صورت نیاز از داشتن سوخت کافی، سالم بودن بخاری خودرو، همراه داشتن مواد غذایی، لباس گرم و زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امداد رسانی به 8مادر باردار در کولاک و برف کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امداد رسانی به 8مادر باردار در کولاک و برف کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید