آموزش تغذیه صحیح با رادیو سلامت

به گزارش وبلاگ پرودا، تهران (پانا) - برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی به تهیه کنندگی سولماز عطایی با موضوع تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن سلامت می گردد.

آموزش تغذیه صحیح با رادیو سلامت

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی، تهیه نماینده در این باره می گوید: این برنامه ششم دی ماه به توجهات تغذیه ای مبتلایان به کلسترول بالا می پردازد و با حضور دکتر عبدالرضا نوروزی (دکترای تغذیه) این موضوع آنالیز می گردد. بعلاوه هفتم دی ماه هم به دانستنی هایی درباره تیرامسیو اختصاص دارد و با حضور دکتر افشین جعفرپور (دکترای صنایع غذایی) پخش می گردد.

این برنامه رادیویی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می گردد که روزهای زوج به موضوع تغذیه اختصاص دارد و روزهای فرد به صنایع غذایی می پردازد. در این برنامه که کارشناس محور است دکترای تغذیه که عضو هیئت علمی هستند، حضور دارند و درباره مباحث مختلف تغذیه و سلامتی صحبت می نمایند.

بعلاوه در این برنامه فواید ویتامین ها، طریقه نگهداری مواد غذایی و ... هم آموزش داده می گردد. در واقع برنامه با موضوع آموزش به مخاطبین روانه آنتن می گردد. بخشی از برنامه غذا سلامت زندگی به گزارش های مردمی اختصاص دارد و کارشناسان به سئوالات مردم پاسخ می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آموزش تغذیه صحیح با رادیو سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تغذیه صحیح با رادیو سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید