آشوبی: باشگاه ها نمی توانند برای سرنوشت لیگ معین تکلیف نمایند، بهترین راه، برگزاری مسابقات است

به گزارش وبلاگ پرودا، کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اینکه صرفا چند باشگاه بخواهند در خصوص سرنوشت لیگ مشخص تکلیف نمایند قانونی نیست.

آشوبی: باشگاه ها نمی توانند برای سرنوشت لیگ معین تکلیف نمایند، بهترین راه، برگزاری مسابقات است

فرزاد آشوبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پرودا در خصوص نامه چند باشگاه لیگ فزونی به صورت خودجوش به سازمان لیگ و خواهان تعطیل شدن مسابقات لیگ برتر از سوی آنها، گفت: من فکر می کنم در این مورد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیرنده هستند و طبیعتا سازمان لیگ هم تابع تصمیم آنها خواهد بود. تا آنجا که من می دانم فیفا خواهان برگزاری به اتمام رساندن کامل مسابقات لیگ شده که از هر نظر بهترین تصمیم است اما به شرطی که زمان اجازه دهد. در این مورد باید دید نظر ستاد مبارزه با ویروس کرونا چیست.

وی اضافه نمود: اینکه صرفا چند باشگاه بخواهند با هماهنگی با یکدیگر نامه ای را به سمازمان لیگ فرستاده و برای آینده لیگ تعیین تکلیف نمایند، اصلا شکل خوبی ندارد. اگر هم قرار است باشگاهی نظر دهد باید در یک جلسه مشترک بشینند و نظرات شان را اعلام نمایند.

کارشناس فوتبال ایران اعلام کرد: چنانچه قرار باشد بازی ها نیمه تمام بماند، آن وقت باید 4 تیم اول تعیین و راهی لیگ قهرمانان شوند که طبق جدول فعلی باید این اتفاق رخ دهد اما تیم های سقوط نماینده را نمی توان معرفی کرد و باید فکر دیگری در خصوص آنها بشود از این جهت که چند تیم احتمال سقوط شان به لیگ یک هست و رقابت بین آنها بسیار نزدیک است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آشوبی: باشگاه ها نمی توانند برای سرنوشت لیگ معین تکلیف نمایند، بهترین راه، برگزاری مسابقات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشوبی: باشگاه ها نمی توانند برای سرنوشت لیگ معین تکلیف نمایند، بهترین راه، برگزاری مسابقات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید