کاهش تیم های لیگ فزونی بسکتبال در آستانه انتها مرحله مقدماتی!

به گزارش وبلاگ پرودا، رقابت های باشگاهی بسکتبال امروز شنبه با برگزاری دو ملاقات از گروه الف پیگیری می گردد که طی آن نظم آوران سیرجان به مصاف مس کرمان می رود و دو تیم نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان هم رو در روی هم قرار می گیرند.

کاهش تیم های لیگ فزونی بسکتبال در آستانه انتها مرحله مقدماتی!

با برگزاری این دو ملاقات، پرونده رقابت های هفته دوازدهم در گروه اول بسته می گردد و تیم های حاضر در این گروه از فردا یکشنبه ملاقاتهای خود را در هفته سیزدهم دنبال می نمایند این در حالی است که خانه بسکتبال خوزستان شرایط نامساعدی در این گروه دارد طوریکه حتی ادامه حضورش در مسابقات را مبهم نموده است.

خوزستانی ها جزو آخرین هایی بودند که حضورشان را در لیگ 1400 بسکتبال مسجل کردند، آنها به خاطر شرایط اقتصادی و مسائلی که با آن روبرو بودند تا دقیقه 90 در لیست لیگ فزونی ها قرار نگرفته بودند اما در نهایت با پیگیری های رئیس هیات خوزستان (پیرعباسی) با نام خانه بسکتبال خوزستان وارد این لیست شدند. این در حالی بود که در جریان مسابقات بحران اقتصادی و مصائب آن دست بردارِ بازیکنان و مربیان این تیم نبود طوریکه در نهایت ترمز آنها را برای حضور در لیگ کشید!

آخرین ملاقاتی که خانه بسکتبال خوزستان در لیگ بسکتبال برگزار کرد 25 آذرماه و در هفته یازدهم این رقابت ها بود که طی آن مقابل نفت آبادان متحمل شکست شد. طبق برنامه این تیم باید روز گذشته هم به مصاف شهرداری گرگان می رفت اما به خاطر مسائل اقتصادی و ادامه سرسام آور آنها از انجام این بازی امتناع کرد و به همین علت با باخت فنی روبرو شد.

طبق برنامه مربوط به رقابت های مقدماتی لیگ بسکتبال، خانه بسکتبال خوزستان فردا یکشنبه و در هفته سیزدهم این رقابت ها هم باید به مصاف نیروی زمینی برود اما اینکه شاگردان حماد صامری شرایط حضور در این ملاقات را پیدا نمایند اصلا معین نیست.

بعضی صحبت ها در رابطه با شرایط خانه بسکتبال خوزستان حکایت از کناره گیری قطعی این تیم دارد که در این صورت رقابت های لیگ برتر بسکتبال در گروه الف با 7 تیم پیگیری می گردد و جدول کلی مسابقات هم 15 تیمی خواهد شد مگر اینکه اتفاقات دیگری رقم بخورد و این تیم را از بحرانی که با آن روبرو شده نجات دهد.

خانه بسکتبال خوزستان در حالی با مسائل اقتصادی روبرو شده است که بازیکنان و مربیان تیم اکسون تهران هم به خاطر شرایط اقتصادی و عدم دریافتی طی ماه های اخیر از شرایط خود گله مند است.

رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور 14 دی ماه به خاتمه مرحله مقدماتی (رفت و برگشت) می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کاهش تیم های لیگ فزونی بسکتبال در آستانه انتها مرحله مقدماتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش تیم های لیگ فزونی بسکتبال در آستانه انتها مرحله مقدماتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید