مجیدی: مهمتر از قهرمانی نیم فصل نباختن و شخصیت تیمی استقلال بود، به چیزی که هدفم در نیم فصل اول بود رسیدم

به گزارش وبلاگ پرودا، سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر ابراز رضایت کرد و گفت به آنچه مدنظرش بوده است، رسیده اند.

مجیدی: مهمتر از قهرمانی نیم فصل نباختن و شخصیت تیمی استقلال بود، به چیزی که هدفم در نیم فصل اول بود رسیدم

به گزارش وبلاگ پرودا، فرهاد مجیدی پس از رجحان 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خوبی بود. با وجود اینکه زمین استادیوم کیفیت خوبی نداشت، ولی استقلال در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود. از بازیکنانم تشکر می کنم و بازیکنان نفت نیز دونده و پرتلاش بودند.

وی در خصوص اینکه تیمش با وجود قهرمانی در نیم فصل و داشتن برترین خط دفاعی لیگ هنوز ضعف هایی دارد، گفت: این موضوع درست است، یکی دو نکته نیست و در چند نکته باید تمرین کنیم و خوب شویم. به چیزی که هدفم در نیم فصل اول بود، رسیدیم. اینکه تیمم شکست نخورد و کمترین گل خورده را داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم فصل اول تبریک می گویم، ولی برای من نباختن و شخصیت تیمی استقلال مهم بود. بازیکنان در رکوردهای به دست آمده سهم عمده ای داشتند. قطعاً در نیم فصل دوم محکم تر و بهتر بازی خواهیم کرد. من این موضوعات را می دانم و باید بیشتر تمرین کنیم تا تیم بهتری در نیم فصل دوم باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مجیدی: مهمتر از قهرمانی نیم فصل نباختن و شخصیت تیمی استقلال بود، به چیزی که هدفم در نیم فصل اول بود رسیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: مهمتر از قهرمانی نیم فصل نباختن و شخصیت تیمی استقلال بود، به چیزی که هدفم در نیم فصل اول بود رسیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید