سناتور ارشد دموکرات: ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند خبرنگاران

به گزارش وبلاگ پرودا، رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا ضمن تقدیر از اظهارات رئیس جمهور کشورش مبنی بر لغو نکردن تحریم ها علیه ایران، خواستار توقف غنی سازی اورانیوم در ایران شد.

سناتور ارشد دموکرات: ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ پرودا، باب منندز رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه ای ضمن تقدیر از اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه حاضر نیست قبل از بازگشت ایران به تعهدات هسته ای خود ذیل برجام تحریم های آمریکا علیه ایران را لغو کند، خواستار توقف کامل غنی سازی اورانیوم در ایران شد.

باب منندز در این بیانیه گفت: من از رئیس جمهور بایدن که هفته گذشته [یکشنبه]اعلام کرد که دولتش برای بازگرداندن ایرانی ها به میز مذاکره معافیت تحریمی قابل توجهی به آن ها نمی دهد، تشکر می کنم و موافقم که ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند.

این سناتور ارشد دموکرات در ادامه گفت: من از تلاش های دولت برای رسیدن به راهکاری دیپلماتیک در قبال ایران که در مقایسه با راهکار قبلی [برجام]بلندمدت تر باشد و چالش های مهم دیگر را نیز پوشش دهد، حمایت می کنم.

رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا افزود: به عقیده من دولت باید برای انجام این کار همکاری نزدیکی با متحدانمان داشته باشد و نباید ضرب الاجل های ایرانی ها و دیگر بازیگران خارجی را مبنای تصمیم گیری قرار دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سناتور ارشد دموکرات: ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور ارشد دموکرات: ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید