دیدار گریفیث با معاون وزیر دفاع عربستان درباره روند سیاسی یمن

به گزارش وبلاگ پرودا، نماینده سازمان ملل در امور یمن با معاون وزیر دفاع عربستان در ریاض دیدار کرد.

دیدار گریفیث با معاون وزیر دفاع عربستان درباره روند سیاسی یمن

به گزارش وبلاگ پرودا، به نقل از روسیاالیوم، مارتین گریفیث، نماینده سازمان ملل در امور یمن با خالد بن سلمان، معاون وزیر دفاع عربستان دیدار و دو طرف در جریان این دیدار به بررسی راه های حمایت از روند سیاسی در یمن و تلاش های صورت گرفته برای اجرای توافق استکهلم پرداختند.

نماینده سازمان ملل در جریان این دیدار بر اهمیت پیشرفت در اجرای توافق میان دولت مستعفی یمن و گروه انصارالله در نزدیک ترین زمان ممکن تاکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت تلاش های سازمان ملل و صلیب سرخ در اجرای این توافق و همچنین چالش ها و فرصت های پیش روی پرونده انسانی تاکید کرد.

گریفیث در خصوص توافق الحدیده شرح داد: در اجرای این توافق به ویژه مربوط به کارآمدی مکانیسم نظارت بر آتش بس و تاثیر مثبت این اقدام بر حمایت و حفاظت از غیرنظامیان، تقویت همکاری بشردوستانه و نیز فراهم کردن فضای مناسب برای حمایت از اقداماتی در راستای اعتمادسازی پیشرفت هایی محقق شده است.

این نماینده سازمان ملل به تعبیر خود نقش محوری عربستان به رهبری محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور در حمایت از تلاش های سازمان ملل برای دستیابی به راه چاره سیاسی برای بحران یمن را مورد تاکید قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دیدار گریفیث با معاون وزیر دفاع عربستان درباره روند سیاسی یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار گریفیث با معاون وزیر دفاع عربستان درباره روند سیاسی یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید