جشن های سنتی کره جنوبی

به گزارش وبلاگ پرودا، در هر کشوری جشن های سنتی به وسیله مردم آن کشور برگزار می گردد و از این طریق به سنت هایی که به وسیله نیاکان شان در گذشته برگزار می شده است احترام می گذارند. در مجله گردشگری دورونزدیک قصد داریم تا به جشن های سنتی کشور کره جنوبی بپردازیم. خرید بلیط هواپیما تهران سئول

جشن های سنتی کره جنوبی

جشن های سنتی سئول

هنگامی که روز برگزاری جشن های سنتی در کره فرامی رسد مردمان این کشور اگر آب در دست داشته باشند روی زمین می گذارند. جشن ها در کشور کره جنوبی بسیار زیبا برگزار می شوند. مردم کره را باید استاد ترکیب سنت و مدرنیته نامید. با این کار نه تنها آداب و رسوم کشور خود را حفظ می نمایند بلکه باعث می شوند که دنیایان نیز برای دیدن این آداب و رسوم به این کشور سفر نمایند تا جایی که بسیاری از مردم دنیا برای دیدن جشن های این کشور ثانیه شماری می نمایند. بیشتر این جشن ها در مرکز این کشور یعنی سئول برگزار می گردد. اگر شما هم قصد سفر به کشور کره جنوبی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که سفر خود را به نحوی برنامه ریزی کنید که حداقل به یکی از جشن های سنتی این کشور برسید و از آن لذت ببرید. جاذبه های گردشگری سئول

فستیوال گل بهاری سئول

بسیاری از مردم دنیا بر این باور هستند که جایگاه اصلی شکوفه های گیلاس در کشور ژاپن است اما اگر در فصل بهار به سئول مرکز کشور کره جنوبی سفر کنید متوجه می شوید که شکوفه های درختان گیلاس این شهر دست کمی از کشور ژاپن ندارد. به هنگام بهار زمانی که هوا رو به گرمی می رود این شهر به یک سرزمین رویایی تبدیل می گردد. شکوفه های سفید و صورتی آن قدر زیبا و مهیج هستند که بسیاری از کارگردانان بزرگ کشور کره جنوبی به این شهر برای فیلمبرداری می آیند. اگر می خواهید سر حال شوید در فصل بهار به این کشور سفر کنید.

فستیوال فانوس نیلوفر آبی

مردم کشور کره جنوبی از آن دسته از مردمان دنیا هستند که برای سنت های کشورشان احترام بسیار زیادی قایل هستند و دیگر این که این سنت ها را نسل به نسل منتقل می نمایند. یکی از این سنت ها فستیوال فانوس نیلوفر آبی است. در فستیوال فانوس نیلوفر آبی شهر پر از فانوس های گوناگون و زیبا می گردد که از در و دیوار به وسیله مردم آویزان شده اند. در این فستیوال عده ای از مردم با نوعی رژه خاص از دروازه دونگ دائمون گذر می نمایند و خود را به بنای مذهبی جوگیسا می رسانند. مردم کره به فستیوال فانوس نیلوفر آبی اهمیت زیادی می دهند و همواره کوشش می نمایند تا این فستیوال را به برترین شکل ممکن برگزار نمایند. برای خرید بلیت هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

فستیوال رز جونگنانگ

از دیگر جشن های سنتی کشور کره جنوبی نیز می توان از فستیوال رز جونگنانگ نام برد. فستیوال رز جونگنانگ رمانتیک ترین جشن های سنتی این کشور است. اگر روزی به شکل اتفاقی از این فستیوال دیدن کنید می توانید انواع و اقسام گل های رز زیبا را دیدن کنید. بعلاوه تخت بزرگی از گل های رز را می توانید دیدن کنید که به وسیله مردم کره درست شده است. این تخت گل به طول پنج کیلومتر است. در هنگام برگزاری فستیوال بسیاری از مردم با دسته های گل رز و پخش موسیقی سنتی رژه می فرایند. در فستیوال رز جونگنانگ تمام اشخاص با هر سنی می توانند شرکت نمایند.

فستیوال تفنگ آبپاش سینچون

تابستان های کشور کره جنوبی گرم و مرطوب است به هنگام فرارسیدن ماه جولای هر فرد کره ای و یا هر گردشگری دوست دارد خنک گردد. در این فصل و در این ماه از سال فستیوال تفنگ آبپاش برگزار می گردد. فستیوال تفنگ آبپاش در خیابان ها برگزار می گردد و هزاران نفر با در دست داشتن تفنگ آبپاش به یک دیگر آب می پاشند. این کار نه تنها باعث خنک شدن مردم می گردد بلکه باعث به وجود آمدن نشاط و تفریح می گردد. به جز تفنگ آبپاش در بسیاری از نقاط شهر سرسره های آبی قرار داده شده است. در هنگام برگزاری فستیوال تفنگ آبپاش از سرتاسر شهر موسیقی به گوش می رسد که حال و هوای خاصی به این جشن می دهد.

فستویال فرهنگی گو جونگ نو

اگر شما در هنگام برگزاری این جشن به این کشور سفر کنید می توانید از رنگ های گوناگونی مانند آبی، قرمز، سبز و زرد دیدن کنید که به وسیله مردم و دولت این کشور تدارک دیده شده است. در این جشن سنتی تاریخ 2 هزار ساله کشور کره جنوبی را به شما نشان می دهد که در زمستان برگزار می گردد. در هنگام برگزاری گوگو می توانید از غذاهای سنتی کشور کره جنوبی لذت ببرید. این غذاها به وسیله افراد محلی تدارک دیده شده اند. در این فستیوال تمام مردم این کشور لباس های سنتی بر تن می نمایند. زیباترین مراسم این فستیوال در کنار رودخانه اینسا دونگ برگزار می شوند.

منبع: مجله دور و نزدیک

به "جشن های سنتی کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن های سنتی کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید