امضای تفاهم نامه همکاری ایدرو با معاونت علمی ریاست جمهوری

به گزارش وبلاگ پرودا، تهران (پانا) - سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری در حوزه اقتصاد دیجیتال و توسعه فناوری های نوین امضا کردند.

امضای تفاهم نامه همکاری ایدرو با معاونت علمی ریاست جمهوری

به گزارش ایدرو، این تفاهم نامه در اولین روز برگزاری ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا به امضای حمید بازارگان معاون صنایع پیشرفته ایدرو و مهدی محمدی دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید.

محور این تفاهم نامه، همکاری متقابل و هم افزایی در زمینه حداکثرسازی خلق ارزش و توسعه فناوری نوین در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی مبتنی بر توان شرکت های دانش بنیان و خلاق با تمرکز بر موضوع شهرهای هوشمند، فناوری اینترنت اشیا، سلامت هوشمند، شبکه های نسل جدید و توسعه مرکز تعالی شهرهای هوشمند است.

مرکز گسترش فناوری های اطلاعات (مگفا) به نمایندگی از ایدرو و ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسوول اجرای این تفاهم نامه خواهند بود .

ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در میانه رویداد هفته ایران دیجیتال با حضور شرکت ها و فعالان حوزه اینترنت اشیا امروز شروع به کار کرد و تا فردا ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امضای تفاهم نامه همکاری ایدرو با معاونت علمی ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری ایدرو با معاونت علمی ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید